#7 Pierwszy tydzień projektu.steemCreated with Sketch.

in #polish7 years ago
8.10.2017


Witam,

Nowe osoby zapraszam do  https://steemit.com/polish/@franekcieszyn/moj-pierwszy-publiczny-projekt-czas-na-czynny by dowiedzieć się na czym polega projekt i jakie są jego założenia. 

Za nami pierwszy tydzień projektu. . Zleciał on za szybko, przez co zdałem sobie sprawę że czas w naszym projekcje odegra kluczową rolę.  Pierwszy tydzień - zmotywowany, wykorzystałem go mega ambitnie, poświęcając sobotę i niedzielę na pracy na magazynie. 

Od poniedziałku do piątku ze względu na szkołę nie mogłem pracować więc po szkole swój wolny czas poświęciłem dalszej edukacji na temat inwestycji oraz nauki języka angielskiego - chodzę na kurs przygotowujący do podstawowej matury w wtorki i czwartki, i jak w tym wpisie jeszcze o tym wspomniałem, myślę że bez sensu będzie pisanie o tym co tydzień ( w kontekście inwestowania wolnego czasu).  

Niestety wiem że nie uda mi się co tydzień poświęcać weekend na pracy ze względu na moje życie prywatne (co niestety wpłynie negatywnie na projekt).


#2 Poniedziałek 

 - Zakup LSK : 

     4.84989712 za  100 zł

     4.84966052 za  100 zł 

     4.97017893 za  100 zł 

      9.96107784 za  199,61 zł


#3  Wtorek

 - Inwestycja w siebie 

    Nauka języka angielskiego darmowa ( obciążenie rodziców) 

 - Sprzedaż LTC

    0.94961781  za 191.95 zł

 - Kupno LSK 

    4.56443556 za 91.37 zł 

    4.99500500 za 100.00 zł

    5.06072874 za 99.99 zł


#4 Środa

 - Kupno OmiseGO

    3.00000000 - 25,95$ (8.6450$/szt)


#5 Czwartek

 - Inwestycja w siebie 

   Nauka języka angielskiego darmowa ( obciążenie rodziców) 


#6 Piątek



#7 Sobota 

 - Praca 8h (15h/h)  120zł 


#8 Niedziela 

 - Praca 8h (15h/h) 120zł

 - Kupno IOTA  24.94376431 za 12,22$ ( 0.4901$/szt)


Niestety w poprzednim poście napisałem ogólnikowo ile posiadam na giełdzie, przez co brakuję tu estetyki której bym oczekiwał. Postanowiłem przedstawić wam dokładnie ile czego mam by było to czytelne, i w kolejnym poście zauważalne co się zmieniło od poprzedniego. Ze względu że to pierwszy tydzień projektu i z pomysłu z głowy przelałem na kartkę, nie wygląda on tak jakbym chciał. Obiecuję że kolejny tydzień będzie czytelniejszy, oraz nie zabraknie w następnym przychód i kosztów (których na bieżąco nie zapisywałem w tym tygodniu)

-  2600 zł - na koncie bankowym (bez zmian)

- Bitbay 

 44.13837431 LSK 

- Bitfinex

24.94376431 IOTA

 4.99558616 OMG

 20.118135  ETP

- WCX

50 WCX


Co do LSK na którym teoretycznie w ten tydzień straciłem 100 zł (zysk/strata osiągniemy dopiero przy sprzedaży) nie zamierzam go sprzedawać w tym roku, i jako młody inwestor mam nadzieje że nie będę podatny na panikę. 


Zapraszam do komentarzy, gdzie czekam na wasze opinie:

  •  na temat co udoskonalić wizualnie na temat projektu,by był przyjemniejszy do czytania oraz przejrzystszy.
  •  na co zwrócić uwagę w następnym tygodniu, lub miesiącu
  • oraz jakiekolwiek pytania do mnie oraz projektu


 

-  


 

![sennik_zysk.jpg]()
Sort:  

Trzymaj szczególnie iote na longa (mowa tu o 3-5-10 lat nawet). Możesz sobie nią obracać, kupować po $0.46-0.48 i sprzedawać po $0.55-0.60 wtedy z czasem uzbierasz sobie więcej coinów poprzez "zabawę" w buy-sell :)

Lisk, heh jak to napisałeś co będzie to będzie :D

Aktualnie kupiłem po 0.49$ i planuje sprzedaż około 0.59$ już 2 razy udalo mi się tak zrobić bardzo często iota spada poniżej 0.50 $ by wybić się do tych 0.60$. Aktualnie przyglądam sie rynkowi jak zareguję na 1 forka BTC oraz forka ETH no i jak wpłyną plotki na temat

Hej! :-) Fajnie, że pierwszy tydzień już za Tobą.
Będę trzymał kciuki abyś osiągnął swój cel.
Pytałeś:

co udoskonalić wizualnie na temat projektu

Myślę, że jak już trzeba by coś udoskonalać to może fajne by było przedstawienie wyników lub składu portfela w jakiejś formie graficznej. Można w Excelu zrobić tabelkę i z tego wygenerować jakiś wykres kołowy lub słupki. Wtedy będzie widać ile % w portfelu masz np. IOTA lub Lisków.

Dzięki, i zobacze co uda mi się wykombinować :)

Congratulations @franekcieszyn! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59