Cześć wszystkim.

in #polish7 years ago

Zauważyłem że dużo osób pisze o sobie kilka zdań by przybliżyć czytelnikom obraz siebie i swojego profilu.
Większość osób robi to w swoim pierwszym poście. Ja niestety napisałem go pod wpływem emocji i nie zrobiłem tego tak jakbym chciał by to wyglądało. Tak więc :

Nazywam się Franek mam 18 lat. Chodzę do 3 klasy Technikum Ekonomicznego. Zacząłem interesować się krypto walutami (jak chyba każdy tutaj ;) . Nie wiedziałem czy wo gule zakładać tu konto bo przecież co ja mogę tu napisać. Nikt raczej tego nie przeczyta (tak wtedy myślałem) i tak jak wspomniałem poprzednio dostałem motywacji jak już założyłem konto. Gdy miałem 15lat zdobyłem cel, wyznaczyłem sobie go wtedy na 3 lata. By w wieku 18lat kupić sobie kawalerkę i wyprowadzić od rodziców.
Niestety jak się domyślacie nie udało mi się to ale nie dlatego że było to nie realne. Ale ja zgubiłem motywację by do tego dążyć. I tą motywację odnalazłem tu i żeby ją podtrzymać zamierzam prowadzić tu serie blogo-pamiętnikową.
download.jpg

Zamierzam wyznaczyć sobie ten sam cel co wieku 18lat lekko go modyfikując. I dzielić się z wami jak mi idzie, aby nie stracić motywacji. Czas tego projektu będzie wynosił 365dni. I zacznie on się 1.10.2017 i mam nadzieję że skończy się szybciej niż założony czas. Muszę jeszcze poukładać sobie wszystko by z wami podzielić się szczegółami. Pozdrawiam.

Sort:  

No to powodzenia Franuś czekam jak to będzie dalej

Bardzo ambitny cel i krótki czas, jednak co pewnie jest wielkim plusem prawdopodobnie masz małe koszty, które musisz ponieść bo jednak jeszcze jesteś u rodziców. Dlatego większość kapitału możesz inwestować. Super, że zacząłeś w takim wieku, pewnie większość rówieśników inaczej by zagospodarowała zgromadzony kapitał.

Zgadza się, mam ten + że moje koszty są minimalne i teoretycznie da się je zmiejszyć do 0 ( dzięki rodzicą) aczkolwiek jest ten minus, że uczę się mój czas jest ograniczony. Co do rówieśników, tylko mój jeden kolega zainteresował się też kryptowalutami i poszukiwaniem przychodów pasywnych.

Franek od starszego kolegi – nie ryzykuj nie spekuluj – po prostu – kalkuluj co ile i kiedy przyniesie ci jaki zysk … inwestycja ma przynosić zysk

"Inwestuj w technologie nie w spekulacje" - zawsze zanim zainwestuje sprawdzam czy napewno inwestuje w technologie nie w spekulacje.

Congratulations @franekcieszyn! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55