Jak osiągnąć wolność finansową - jeszcze nie wiem i o to w tym chodzi!!!

in #polish7 years ago (edited)

Witam, mam 18lat nazywam się Franek.

O co w tym chodzi i czemu taki tytuł? Już tłumacze, jest wiele książek w tym Kwadrat przepływu pieniędzy Roberta T.Kiyosaki (którą osobiście polecam) napisane przez osoby sukcesu dopiero gdy osiągnęły ten sukces. Przez co przez czynnik ludzki (pamięć) myślę że nie możemy odebrać pełnowartościowej lekcji. Co by było gdyby osoba która nie osiągnęła sukcesu, zaczęła o nim pisać? Mimo młodego wieku zacząłem interesować się ekonomia. Poszedł do techniku ekonomicznego ale szczerze nie zachęciło mnie to zbytnio do rozwijania się w tym kierunku. Motywacje znalazłem gdy poszedłem do mojej pierwszej (udokumentowanej ) pracy. Praca ta była na hali produkcyjnej, polegała na staniu w miejscu 8h i składaniu maszynek Gillet. Wtedy zrozumiałem że ja nie chcę tak pracować tylko muszę zrobić coś by mieć taką hale produkcyjną.

Jest to mój pierwszy post na steemit. Nie wiem czy jakby forma pamiętnika się sprawdzi na tej społeczności i do końca jak to działa. Pomyślałem że skoro tu ważna jest treść nie ma co kopiować jakiś informacji których jest dużo w internecie. Tylko zrobię z tego jakby poradnik moich doświadczeń których na razie jest mało. Ale myślę że właśnie to będzie fajne, kiedy będę to opisywał teraz - gdy wszystko jest świeżo zapisane w pamięci.

Sort:  

Ważne, aby teksty były ciekawe. Tematyka nie jest ważna, na każdą znajdą się czytelniczy.

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Pewnie że pisz.A co do fabryki obyś zarobił na taką fabrykę życzę Ci tego.Pracuje fizycznie całe życie nie chodzi że narzekam,ale jak masz minimalną szanse zawsze próbuj ją wykorzystać,100 razy nie wyjdzie,to wyjdzie za 101.Powodzenia

witaj na steemit :) też jestem tu świeżakiem ;) na razie przeglądam zasoby tego serwisu, ale niebawem ruszam również ze swoimi materiałami. myślę że forma pamiętnika/dziennika powinna zdać egzamin. ps. zazdroszczę Ci wieku ;) ja mam już dwa razy tyle na karku :P powodzenia

Dzięki wielkie, ja sb pluje w brodę że nie zacząłem te 2-3lata temu, które zmarnowałem na "nudzenie sie" zamiast uczeniu się o inwestowaniu, ale coź nie można mieć wszystkiego. Pozdrawiam.

Witaj na Steemit Franek :-)

Kwadrat przepływu pieniędzy Roberta T.Kiyosaki

Bardzo fajną książkę poleciłeś! :-) Ja od niej zaczynałem...

Ja zaczołem od "Psychologia inwestowania" Martin J.Pring, której nie ukończyłem ze względu na moją wiedze a raczej brak jej, który skutkował nie rozumieniem lektury. Aktualnie jest w trakcie czytania poraz 2 więc może tym razem się uda zrozumieć i pojąć.

Śmiało pisz i zapraszam do mnie, pewnie część tematów, które będę poruszał Cię zainteresuje.

Congratulations @franekcieszyn! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Vote
Award for the number of upvotes
You published your First Post

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Młody Wilk :) witamy

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61745.50
ETH 2898.66
USDT 1.00
SBD 3.61