You are viewing a single comment's thread from:

RE: CoinPot- Koparka online, która może zabić komputer. CoinPot - An online excavator that can kill a computer. EN/PL

in #polish6 years ago (edited)

Dawno dodane, wiem. Pewnie Ci się rozchodzi o mnie :) Tak polecałem stronkę ale tylko by sobie wyklikać z reklam i później dodawać przez Bittrex-a na STEEM lub SBD. Każdy wie, że nie opłaca się od wielu lat kopać na zwykłym PC kryptowalut. Szczególnie z stronek internetowych. Samo klikanie i odbiór z kraników nie obciąża mocno procesora.

Kasy z tego nie miałem nigdy a tylko dodałem by ktoś z małym SP sobie coś dociułał :)

Szkoda, że wcześniej nie dostrzegłem posta, ale cóż w wakacje nie zawsze miałem czas śledzić Steemit :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68539.09
ETH 3904.12
USDT 1.00
SBD 3.62