Jestem tydzień na Steemit

in #polish6 years ago (edited)

OK. Krótkie podsumowanie mojego jeszcze krótszego pobytu na Steemit. Minęło siedem dni i oto co mam do powiedzenia po tym czasie.

20638696_1594496713956282_3596175030732690332_n.png

Kto zaprosił mnie do Steemit?


Do tej platformy zaprosił i przekonał mnie @gradzio z którym współpracowałem już na kilku innych platformach. W porządku gość.

DLaczego geekweb?


Geekweb to tytuł mojego bloga. Jego nazwa wzięła się z angielskiego słowa geek, czyli kujon. Trochę jestem takim kujonem. Lubię się uczyć, dowiadywać się nowych rzeczy, zgłębiać wiedzę. Zdradzę Wam jednak pewien sekret. Nie zawsze tak było ;)

Co tutaj w ogóle robię?

Steemit spodobał mi się od razu. Lubię nowinki. Lubię też pisać i, nieskromnie powiem, uważam, że wychodzi mi to dość dobrze. Na swoim profilu na Steemit postanowiłem na to, co najbardziej lubię, czyli ciekawostki historyczne, także z historii IT i komputerów, technologie, rozrywkę. O tym właśnie też piszę na swoim blogu. Sprawia mi to przyjemność, jednocześnie uczę się zawsze nowych rzeczy, ponieważ przygotowanie jakiegoś wpisu zawsze wymaga ode mnie zapoznania się z jakąś tematyką.

Kim właściwie jestem?

Mam na imię Michał. Pochodzę z pokolenia, które w swoim domu, w dzieciństwie, raczej zaczynało od Commodore 64, niż od Pentium - jeśli trzymamy się tematyki komputerów i elektroniki. W życiu robiłem już wiele rzeczy. Mam doświadczenie dziennikarskie, zarówno to pisane, jak i to telewizyjne. Prowadziłem także kilka swoich własnych przedsięwzięć medialnych. Wszystko to dało mi ogromne doświadczenie. Jestem dumny i zadowolony z tego, co dotychczas robiłem, bo zawsze robiłem to z pełnym zaangażowaniem. Lubię pracować i pracuję chętnie. Rozwoziłem nawet pizzę. I z tego też jestem dumny. Mam kilka wyuczonych zawodów, jestem też mężem i ojcem. Nie lubię pietruszki w zupie. Od zawsze.

Podsumowanie

A więc siedem dni. Dziękuję wszystkim, którzy klikają w moje posty na Steemit i czytają je. Jesteście najważniejsi, bo po co pisać, skoro nikt by tego nie czytał. Pisze się dla odbiorcy. Dla Was. Dziękuję wszystkim 28 osobom, które postanowiły związać się ze mną na stałe i kliknął follow. Jesteście super. Dziękuję tym, którzy doceniają moje literki na Steemit i klikają upvote. To mnie motywuje. Chcę dostarczać Wam treści nietuzinkowych, wartościowych, sprawdzonych i ciekawych. Dziękuję wszystkim. Dołączcie do mnie, jeśli uważacie, że to co robię, ma sens.

Macie jakieś pytania? Śmiało. Odpowiem w komentarzach.

Follow me for more: @geekweb

Sort:  

Jesteś krótko, ale w przynajmniej w mojej świadomości się dość dobrze zapisałeś. Twoje wpisy cechują się bardzo dobrą jakości i są po prostu często bardzo ciekawe!

Tym wpisem właśnie uświadomiłeś mi, że jeszcze nie miałem Ciebie w followowanych, ale przed chwilą już to naprawiłem :)

Podwumowując,
Tak trzymaj!

Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Dla mnie to ważne, szczególnie od takiego steemowego tuza :)

I jakie wrażenie po 7 dniach.Ode mnie masz Follow Czekam na posty z historii

Bardzo mi się podoba.

Szkoda, że za pietruszkę w zupie nie mogę Ci dać drugiego upvote'a. :-P

pocketsend:201@geekweb, ale mogę dać tipa w tokenach, które na razie niewiele są warte - ale może kiedyś... :-)

Successful Send of 201
Sending Account: alcik
Receiving Account: geekweb
New sending account balance: 999796
New receiving account balance: 200
Fee: 1
Steem trxid: 68edc4fb58186028e52c2c7649bb0f5df202a440
Thanks for using POCKET! I am running this confirmer code.

Successful Send of 201
Sending Account: alcik
Receiving Account: geekweb
New sending account balance: 999796
New receiving account balance: 200
Fee: 1
Steem trxid: 68edc4fb58186028e52c2c7649bb0f5df202a440
Thanks for using POCKET! MasterPocket is running this confirmer code.

Successful Send of 201
Sending Account: alcik
Receiving Account: geekweb
New sending account balance: 999796
New receiving account balance: 200
Fee: 1
Steem trxid: 68edc4fb58186028e52c2c7649bb0f5df202a440
Thanks for using POCKET! I am small bot and right now I am running this code.

Dzięki. Pietruszki nie lubię od zawsze.

Congratulations @geekweb! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Super!Tak dalej trzymaj.Powodzenia!!!!!!

Congratulations @geekweb, this post is the tenth most rewarded post (based on pending payouts) in the last 12 hours written by a Newbie account holder (accounts that hold between 0.01 and 0.1 Mega Vests). The total number of posts by newbie account holders during this period was 1355 and the total pending payments to posts in this category was $874.36. To see the full list of highest paid posts across all accounts categories, click here.

If you do not wish to receive these messages in future, please reply stop to this comment.

Thanks for the info.

A mnie wciąż masz wyciszonego?

Follow i czekam na dalsze wpisy!

Dzięki, pozdrawiam.

Brawo, ja dziś się dopiero zarejestrowałem, tak więc jestem kilka dni za Tobą. Zobaczymy jak się odnajdę na tym serwisie.
Powodzenia ! :)

Dzięki, powodzenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75