You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wpis o krzesłach

in #polish6 years ago

Bardzo ładne samookaleczenie, napewno @bowess też je doceni kiedy wstanie. Odgrażałem się że kogoś ściągnę i ściągam: @rozku przybywaj i zrób swoje sztuczki (jeśłi chcesz).
Koncepcja dopasowania całego pomieszczenia do krzesła jest przyjemnie niekonwencjonalna i trzymam kciuki za jej realizację. Naturalnie - wszyscy oczekujemy częstych aktualizacji i szczegółowo udokumentowanego finału prac, a więc fotografii krzesła w dopasowanym doń pomieszczeniu. Powodzenia!

Sort:  

:))) hahah, padłam!
przy tej wywrotowej koncepcji :D,
i
umieram z ciekawości co będzie dalej.
krzesło na ostatniej fotce trwa w takim niezręcznym zawieszeniu..
ale
wiem, że Coś z tego będzie.!
(wnioskuje po bandażu).

tzn. wnioskuje, żeś profesjonalista.
prób zaklejenia palca było -jak widać na bruku- wiele,
ale za to jaki efekt końcowy!
zawodowe zaplastrowanie palca.

z krzesłem może być podobnie.

tak własnie czułem, że masz moje plecy (jak mawiają w Kansas).
Do tego, zrobiłaś co należało - wszystkie sztuczki w, charakterystycznej dla Ciebie, kolumnie. Klasyk

na stronie (do @glass.wolf'a):

oczywiscie, że MAM Twoje plecy.
się zasłużyło, to się ma.

dobrze, cieszę sie że ktoś tego pilnuje

@rozku To na bruku to papier ścierny ;)
(Paluszek zaklejony za pierwszym razem ;P )
Po prostu często się uszkadzam.

A krzesła przerabiam, bo jeśli chce się oszczędzić, to trzeba czasem zrobić coś samemu.

za pierwszym razem @remgal?!
ach! przekonałeś mnie!
zostaje!
trochę ze strachu, bo avatar masz potwornie straszny,
(ale ja to sie chyba lubię bać :)

@rozku
To jest The Guy, maskotka zespołu Disturbed.
Są świetni, polecam! :D

Disturbed - The Sound Of Silence
Disturbed - Who Taught You How To Hate
Disturbed - Who

@glass.wolf Dzięki, wrzucę jakąś fotkę jak już skończę. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64307.66
ETH 3146.33
USDT 1.00
SBD 3.88