Sort:  

Ewo, znów temat konkursu wręcz idealny dla mnie 😊 I czuję, że będzie się działo :)) Super!

Kurczaki, a ja dzisiaj bulgur na obiad z tofu i zieloną sałatką z cukini zrobiłem :D

Powtórz jutro, pstrykaj zdjęcia i publikuj. Sama często jadam bulgur więc jestem ciekawa Twej wersji.

Pozdrawiam!

A gdzie przepis i zdjęcia? :P

Będą, ale bez karteczki :) Bo to raczej była sałatka plus dodatki :)

Bardzo fajny temat :)

Już wiem co przygotuje na ten konkurs :) Mam tylko nadzieje że znajdę chwilę czasu bo jutro rano wyjeżdżam nad morze :)

Świetnie, uwielbiam wszelkie dania z ziarnami - baaardzo zdrowe. Jestem ciekaw przepisów. Pozdrawiam.

Czy przepis do konkursu musi być od A do Z zgłowy wzięty czy moge się zainspirowac czyms co juz istnieje i przerobic? :P Chce uściślić bo mi się bardzo te konkursy podobają i napewno będę brała udział :P

Oczywiście że możesz się inspirować :)
Ważne jest żeby post i zdjęcia były Twojego autorstwa, żeby była konkursowa karteczka, opis produktów i wykonania potrawy, co najmniej 3 zdjęcia... zasady podaję w każdym poście konkursowym.

Bardzo się cieszę że zostaniesz z nami na dłużej :)

No to super :) jutro robie konkursowy post :D

Czy mogę prosić o sprecyzowanie daty trwania konkursu, bo jestem nowa na steemit a powyższy tekst nie do końca jest dla mnie jasny ? Czy brać udział w konkursie można od 4 czerwca do 9go czy do 16go? Głosowanie zaczyna się 11 czy 18?

Cześć :)
Udział w konkursie można wziąć do najbliższej soboty 9-go czerwca (do północy w sobotę należy udostępnić post konkursowy).
Głosowanie zostanie ogłoszone w moim kolejnym poście i będzie trwało kolejny tydzień (w poście z postami do głosowania zawsze są napisane zasady).

Zapraszam! :)

Jeśli masz pytania to pisz śmiało...

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63010.40
ETH 3137.33
USDT 1.00
SBD 3.85