Sort:  

Chętnie wezmę udział. Mam niezdrowego makaronowego asa w rękawie :D

Super! Czekamy na Twój konkursowy wpis :)

A co tam wezmę udział. Już mam pomysł co zrobię na obiad żeby o tym napisać i zrobić zdjęcia.

Extra:) teraz bede tydzien myslała co zrobic :P heheh

Ja też się przymierzam do tego makaronu. Zaraz ściagę wyjmę i będę fantazjować;)

Już jestem ciekawa czym tym razem nas zaskoczysz ;)

No i co?! Tak się ekscytowałam i planowałam i nic nie wyszło:(
Szkoda. Mam piękny przepis na makaron i postaram się zrobić post już poza konkursem.

Życzę udanej soboty!

No ale jeszcze masz czas do północy jutro (w niedzielę) ;) Działaj!

Nie no... myśleć musisz szybciej bo jeszcze gotowanie, zdjęcia i karteczka :P

ach ta karteczka :P !!!

Jak się wyrobię to na pewno coś będzie. Wyjechałem do swojej mamusi na głęboką wieś - wręcz koniec świata. Podoba mi się tu bardzo i roboty mam tu sporo.
Pozdrawiam.

Ok udało się przygotować coś dla Was;-)
Mój przepis jest tutaj.
Pozdrawiam;-)

Bardzo się cieszę że dołączyłeś do #pl-kuchnialonkurs :) Powodzenia!

Dziękuję;-)

Wyrobiłem się i danie mam gotowe.
Przesłałem na Twoje konto malutkiego 1 SBD na konkurs kulinarny.
Pozdrawiam.

Wielkie dzięki za dofinansowanie konkursu!!!
Oczywiście bardzo się cieszę że się wyrobiłeś i znowu weźmiesz udział, pozdrawiam :)

Na czas letni podjąłem decyzję, że zarobione SBD będę przekazywał na konkursy.
Na razie wrzuciłem na film, gry, no i do Ciebie. Jak uzbieram następne to prześlę na tag konkursowy. Pozdrawiam.

Decyzja godna szacunku :)

interesting, very interesting!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95