Sort:  

Dziękuję! Mi najbardziej podobała się ilustracja do punktu "Równoważ aktywności". Dziś niedziela, więc tak właśnie równoważę. ;)

Równoważ, zwłaszcza po tak dobrym wpisie :)
Nad sprawą netykiety zastanawiałam się od jakiegoś czasu, ona przecież powinna obowiązywać na Steemit a różnie bywa... Wolność słowa nie oznacza braku kultury przecież.
Dobrze że nie zdążyłam o tym napisać, Ty zrobiłaś do dużo lepiej, wręcz doskonale :)

Trochę dziś było czasu rodzinnego i już myślę, co zasilić w pierwszej kolejności - #pl-kuchnia czy #pl-ksiazki. :)

Czy masz może jakieś uwagi, spostrzeżenia odnośnie netykiety? Do pisania się przyłożyłam, ale jednak nie jestem pewna, czy wpis objął komplet dobrych praktyk, czy coś nie umknęło.

Myślę żeby poczekać jaki będzie odzew odnośnie netykiety i zobaczymy, widać że się przyłożyłaś, jest ok. Ja mówię tak: najpierw była netykieta a potem Steemit więc sprawa powinna być oczywista a jednak nie jest od jakiegoś czasu.

Nie ważne jaki tag zasilisz po wspaniałej rodzinnej niedzieli, ważne że masz chęć do pisania. Niech moc będzie z Tobą ;P

Tak. Celna uwaga z tym, że netykieta byla i nie zadziałała. Steemit to nie jest typowe forum internetowe i według mnie potrzebuje rozwiązań uwzględniających jego specyfikę.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61133.31
ETH 2887.29
USDT 1.00
SBD 3.64