Sort:  

Tak są paskudami ;)
Zależy co dla Ciebie znaczy pułapka na osy.
Chętnie odpowiem.

U mnie jest zatrzęsienie os...
W efekcie czego nie da się posiedzieć spokojnie na werandzie bo atakują, kradną jedzenie, włażą do talerzy, kawy, piwa - wszędzie.
Zawładnęły nawet basenem, to jest koszmar.

Jeśli znasz jakiś sposób żeby je wyłapać albo skutecznie odstraszyć to będę wdzięczna bardzo :)

Szerszeni też jest u mnie mnóstwo :(

Sposoby są ograniczone, a przy twoim napływie os i innych owadów najlepiej wybrać te najskuteczniejsze. Ja polecam zakup ultradźwiękowych odstraszaczy owadów coś takiego, albo stosowanie tańszych metod jakimi jest zrobienie pułapki na owady samodzielnie.
Taka pułapka może być wykonana z butelki, a w niej sporządzony słodki płyn. Najlepiej z tym czego szukają- z miodem. Musi być on bardzo słodki, aby zachęcić owady do przylatywania. Nie musisz robić go sama, możesz wykorzystać piwo lub sok. Polecam Ci jednak rozpuścić w nim miód lub cukier.

Tutaj masz kilka przykładowych pułapek:











A, zapomniałem. Do pułapki można wrzucić kilka muszek, które będą dodatkowo wabiły szerszenie.

Dzięki za spory materiał :)
Taki odstraszacz to fajna sprawa, zwłaszcza jakby był zewnętrzny. Muszę poszukać...

Tutejsze osy raczej nie idą na słodkie, próbowałam różnych mieszanek. Udają Greka :D

Udają Greka :D

Kocham!

:)
To napiszę Ci jeszcze grecki odpowiednik tego powiedzenia:
Udają Chińczyka :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67685.77
ETH 3856.07
USDT 1.00
SBD 3.69