Kranik BTC, BCH, DASH

in #polish7 years ago

Witam!

Chciałbym tu krótko przestawić darmowy kranik BTC


http://tiny.pl/gpcwk
Codziennie dostajemy jakieś znikome ilości krypto podanych na obrazku poniżej. Szczerze nie wiem, jak to działa, ani dlaczego je dostajemy. Ale coś tam zawsze skapnie. Czym się różni od innych gównianych kraników których w necie można znaleźć setki? A no tym, że nie trzeba się logować codziennie i klikać jakiegoś gówna. Oczywiście limit wypłat jest taki, że z pół roku minie zanim będziemy w stanie coś wypłacić. Dlatego ja się tam zarejestrowałem. Zapisałem w zakładkach. I zaglądam tam raz na tydzień.

Jeśli chcecie - zarejestrujcie się z linka. Jeśli nie chcecie olejcie to :)

Pozdrawiam i miłego dnia życzę
Standardowo jeśli Wam się podobało proszę o upvote!


smiley-face-thumbs-up-clipart-thumbs-up-clipart-65.jpg.png

Sort:  

Nie chcę Cię zniechęcać jestem w tym kraniku od 25.02.2015 i tyle mam BTC 0.00002759020 To nie wiem czy gdzieś indziej za klikanie nie miał bym więcej np. moonbitcoin

pewnie miałbyś. ale czas jest zbyt cenny by go tracić na klikanie jakiegoś gówna za 0.0001 grosza. Już lepiej w tym czasie posta stworzyć na steemit :D Zarejestrowałem się tutaj tylko dlatego że nie trzeba klikać. Za rok się wejdzie i się zobaczy co z tego wynikło

kraniki są dla danej osoby darmowe, tylko gdy jej czas jest bezwartościowy

Szczerze nie wiem, jak to działa

Poza tym, nie namawiaj ludzi na coś, czego nie rozumiesz.

To że nie wiem jak działa telefon nie znaczy że nie mogę go sprzedać, jeśli wiem że działa. Nie znam zasady działania wszystkiego - wystarczy, że wiem, że działa. Nie wciskam ludziom kitu, że to jest interes życia i biznes na lata. Zresztą napisałem, że nic nie trzeba klikać, więc czasu też nie trzeba poświęcać.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48