Kaseta z komunisteemCreated with Sketch.

in #polish5 years ago (edited)

YouTube'owe alorytymy skutecznie odsiewają rak z proponowanych filmów na moim koncie. Popularni jutuberzy rzadko bywają na mojej głównej. Nie znam więc trendów i bardzo sobie to chwalę. Kiedyś przez przypadek trafiłem na Klocucha. Obejrzałem film, może dwa. To co mnie zaskoczyło to brak przekleństw (zdawałoby się, że w tych upadłych czasach to warunek sine qua non śmieszności). Obejrzałem, zapomniałem.

Wczoraj przypomniał mi o nim znajomy, który wrzucił "tajemnego" linka. I to mnie już zaintrygowało. Otóż Klocuch nagrał płytę pt. "Kaseta z komuni" i wrzucił ją na YT, ale... jako niepubliczną. Można więc do niej dotrzeć tylko mając linka, co znacznie ogranicza jej zasięgi. Po tygodniu większość kawałków ma zaledwie kilka tysięcy wyświetleń. I o dziwo jest to całkiem dobra płyta. Niby w infantylnym stylu Klocucha, ale świetnie opisująca rzeczywistość. Np. samego YouTube'a w kawałku "lepsze niż telewizja". Choć mój ulubiony to chyba otwierające płytę "miasto", z jasnym przesłaniem: "gołębie nie są Twoimi kolegami".

PS. Tajemny link do całej płyty jest tutaj. Warto rzucić uchem.

Sort:  

hitmana typu widać z oczu uważam za najgorszy track z albumu, strasznie na siłę pisany tekst

możliwe że piosenka jest słabsza bo jest częścią większej całości, miała być raczej smaczkiem, niż pełną produkcją.

Może dlatego taki krótki. Ja to odbieram jako parodie na inne bezsensowne teksty. Choć też najmniej mi podchodzi.

Dzięki serdeczne!

Klocucha bardzo lubię. Jest to spójna, świetna kreacja - mnie chwyta za ucho język tej postaci. Mam nadzieję, że i na płycie tak jest. Zaraz klikam. :)

Na płycie jest jeszcze lepiej ;)

Nawet znajomi, którzy są miłośnikami twórczości Klocucha nie wiedzieli o tym albumie.
Dzięki wielkie!
"Beznadzieja w chmurny dzień" kupiła moje serduszko

Posted using Partiko Android

Podejrzewam, że to jest eksperyment mający sprawdzić moc poczty pantoflowej ;)

Pewnie masz rację :D
Cieszę się, że do mnie ten album dotarł :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95