You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego na Łotwie wszędzie można spotkać swastykę?

in #polish6 years ago (edited)

Powiedz porostu że nie masz zamiaru zmienić swojego zdania ani zapoznać sie z tematem dyskusji i nie wdawaj się w nią.

Z tematem dyskusji zapoznałem się dobrze w okresie studiów i jako historyk stoję na gruncie faktów, a nie domysłów. Dyskusja tutaj faktycznie nie ma sensu. Przypomnę, że punktem wyjścia było Twoje twierdzenie, że swastyka w Polsce była symbolem powszechnym. Ja twierdzę, że się pojawiała sporadycznie i głównie na Podhalu. Jeśli chcesz obronić swoją tezę napisz ripostę i przywołaj przynajmniej pół tysiąca polskich materiałów ikonograficznych z różnego okresu. Wtedy będzie baza materiałowa do analizy. Sęk w tym, że tyle dokumentów nie znajdziesz. Ja wiele źródeł przejrzałem w swoim życiu i swastyki spotykałem sporadycznie.

Sort:  

Wesz to akurat nei jest żaden argument bo :jeśli nie interesujesz się i nie specjalizujesz w danym temacie to trudno ci trafić na coś co jest wymazane przez historię dziejów, samoistnie. Co do wiedzy przekazywanej na studiach czy też w szkole to z całym szacunkiem ale mam stosunek co najmniej podejrzliwy. Jednym z największych kłamstw historycznych które wywróciły by ją do góry nogami jest chociażby kwestia zakłamania w kalendarzu gregoriańskim odnośnie 300 lat historii naszej ery których nigdy nie było.

https://www.koniecswiata.org/2895/sredniowiecze-ktorego-nie-bylo-czyli-hipoteza-czasu-widmowego/

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67701.44
ETH 3730.48
USDT 1.00
SBD 3.69