Sort:  

Ja chcę wymienić całość na Steemy. Jeśli zbierze się parę osób to chętnie przeleję komuś Byteballe, bo nie mam konta na Bitrexie. Więc jeśli ktoś chciałby pomóc to bardzo proszę 😉

Posted using Partiko Android

Ja chcę wymienić całość na Steemy

Zrobię tak samo. Co dostałem w obrębie Steem, zostaje w sieci Steem :)

Pamiętam ten airdrop, ale nie połasiłem się na niego jak pies na kawałek kiełbasy :)

On akurat poza instalacją portfela, który i tak już miałem, nie wymagał praktycznie niczego, więc można było się połasić ;)

O faktycznie to już dziś wieczorem 😁 Dzięki za przypomnienie.

Została mi połowa , gdyby ktoś z kontem na bitrexie chciałby mi to wymienić na steem , to prześle bo sam nie mam możliwości

czy wszyscy mają ten sam czas zwolnienia, czy liczy się czas skorzystania z airdropa, czy czas utworzenia kontraktu.

Liczy się czas utworzenia kontraktu, ja chyba mam dopiero 16 lipiec z tego co pamiętam.

Okazuje się, że w kontrakcie jest zapisany czas, a nieważna jest data podpisu go

No nie, bo ja mam 16 lipiec, czyli wtedy gdy podpisany byl

Wprowadziło mnie w błąd wcześniejsze zwolnienie niż podpisanie, bo zwalnia w tym samym dniu o 2:00 w nocy.

Zwracam honor

Czyli jak u mnie było 17 lipca, to muszę czekać do 17 lipca na odblokowanie?

Posted using Partiko Android

Dokładnie tak. O godzinie 2:00. Trochę namieszałem wcześniej ;)

Ok dzięki 😉 to poczekam jeszcze chwilę

Posted using Partiko Android

Jest jeszcze inna opcja dla tych którzy posiadają konto na Bitrex i chcą sprzedać tokeny, ale wartość ich nie przekracza minimalnej stawki trade (0,0005 BTC), jest dokupienie tokenów które chcemy zamienić na tyle by móc złożyć zlecenie sprzedaży. Już kilka projektów które miały być drugim bitcoinem, a przestałem w nie wierzyć, w taki sposób je sprzedałem. Pozdrawiam.

Witaj, dostałeś już kolejny zrzut, ja u siebie nic nie mam. Znowu trzeba z jakimś botem gadać czy to ma przyjść automatycznie?

Nie ma kolejnego zrzutu. Część była zamrożona i ta część została odmrożona po roku.
Powinieneś mieć smart portfel - czy coś i tam miałeś zamrożone, teraz możesz to po prostu przelać używając opcji przelewu.

Dzięki, przelałem i chyba wszystko jest ok. Teraz trzeba przelać na giełdę i odinstalować portfel z telefonu.

Cieszę sie, że w jakimś stopniu mogłem pomóc.

Pomogłeś, Wielkie Dzięki

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62