You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kiedy jest mnie za dużo... #3

in #polish6 years ago

Brak zdjęć z siłowni ;) Szkoda było Ci izotonika, żeby pokazać Proof of Work ;)?

Poleciłbym przede wszystkim ruch na świeżym powietrzu, ale straciłem akredytacje do udzielania dobrych rad w tym zakresie ;), a i tak idzie demotywujace zimno :D

Czekam aż żonie skończy się umowa próbna, po ktorej ma dostać kartę Multisport + karta dla członka rodziny, to będę Ci robił konkurencję ;)

Sort:  

Nie robiłam tam zdjęć, bo wszystko było jedną salą. Nie było opcji, żeby jakoś ładnie pokazać pracę, a szatnie też z gatunku nieszczególnych. Spokojnie, @gandalf też już pytał o zdjęcia - pojawią za 2 lub 3 tygodnie. W przyszłym tygodniu nie będzie jeszcze mojej umęczonej twarzy ;p

Ruch na świeżym powietrzu, albo Katowice - wybierz jedno, bo to się naprawdę nie łączy ze sobą w jedną, realną czynność :D

To jak dostaniesz kartę i zaczniesz ćwiczyć, to już przestaniesz być taki miśkowaty? :D Nie no, zachęcam - zdrowa konkurencja jest jak najbardziej w porządku. Może kiedyś zrobimy crossa ze zmagań na siłowni ;p

Jak pójdę w masę, to będę jeszcze bardziej ;)
Z tą konkurencją to taki żart. Myślę, że jesteś bezkonkurencyjna, a jak zaczniesz dorzucać zdjęcia z silowni, to już w ogole, bo kto będzie podstarzałego faceta z oponką na siłowni oglądał ;)

A co ty myślisz, że ja nie mam oponek? To że sprytnie je ukrywam pod ubraniem to przemyślana kwestia ;P
Kto będzie oglądać? Nie przekonasz się póki nie spróbujesz :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59585.77
ETH 3002.01
USDT 1.00
SBD 3.78