You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nie podoba mi się ta halucynacja

in #polish5 years ago

No niestety tylko tekst. Reszta jest skazana na zapomnienie. Alternatywą jest posiadanie własnego hostingu, bądź wspomaganiem się chociażby dyskiem drive od Google.

Steempeak jest the best, ale jak widać nie ma układów, więc może podzielić prędzej czy później losy wymienionych.

Sort:  

Powyższe miały układy i jakoś niczego to nie dało...

Busy i eSteem mają delegacje i system upvotów. Partiko zachęca użytkowników do spamu na rzecz platformy i oglądania reklam za upvote'y.

Steempeak nie oferuje nic z tych rzeczy i niestety patrząc po steemapps przegrywa ostro.

Co z tego, że wprowadza unikatowe funkcje jak możliwość ukrywania swoich postów dla feedu innych i w swoim profilu, skoro ta funkcja działa tylko w steempeak, a steempeak mało kto używa. Ludzie ciepło się o nim wypowiadają po czym używaja, to co im się opłaca, a nie to co wygodne.

Bez użytkowników nikt nie przetrwa dłużej chwili.

Z używaniem Steempeaka jest jeszcze inny problem - bardziej „muli” niż Steemit. Dlatego ja posty zwykle piszę w Steemicie. Linkuję jednak do Steempeaka (jak wrzucam na FB) bo nie pogarsza jakości zdjęć i nie ma reklam.

Ciekawe. Nie odczułem różnicy w działaniu obu interfejsów. Miałem czasem problemy z dodaniem komentarza, czy głosem na steempeak, ale ostatnio poprawiło się i już nie pamiętam, kiedy ostatnio mnie to spotkało.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61691.46
ETH 3047.50
USDT 1.00
SBD 3.88