You are viewing a single comment's thread from:

RE: Moja mała gra mobilna

in #polish6 years ago

Jak długo zajmujesz się programowaniem/tworzeniem gier? Później przetestuję na jakimś starszym telefonie. Jednak instalowanie nieznanych apek na głównym telefonie, to trochę ryzykowne, ale wygląda ciekawie, więc chętnie protestuję ;) Powodzenia na steem/tworzeniu dalszych apek

Sort:  

Dzięki :) Ciężko powiedzieć jak długo się tym zajmuje. Pierwszą gierkę zrobiłem kilka lat temu, ale miałem dużo długich przerw. Zrobiłem kilka grafik, napisałem trochę kodu, potem przez miesiąc nie ruszałem z miejsca, czasami zmieniała się koncepcja, więc robiłem coś tylko jak naszła mnie wena. Co do instalacji nieznanych apek, to nawet o tym nie pomyślałem, ale aplikacja nie prosi o żadne uprawnienia, więc i tak chyba nie mogłaby nic namieszać.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64449.70
ETH 3164.37
USDT 1.00
SBD 3.87