wardęga odkrywa prawdę o marcinie dubielu - #6 ERROR

in #polish6 years ago


Czy Steemianie widzieli już YouTubera rozdającego markowe buty za 1000 zł bezdomnym?
Warto zaznaczyć, że buty te są tak drogie ze względu na sławę ich projektanta - nie na jakość wykonania.

W dzisiejszym ERRORze Marcin Dubiel daje Yeezy bezdomnemu, a Sylwester Wardęga na kanale Krulestwo opowiada o niesamowitych rzeczach.

Użyte materiały:

  • Miłosierny MARCIN DUBIEL z Jaworzna:

  • DALIŚMY BEZDOMNEMU YEEZY I 1000 ZŁ wzruszył się:

  • INSTA: http://instagram.com/hop.yt
    FB: https://www.facebook.com/biased.yt
    Newsletter na FB: m.me/biased.yt

    Jeśli gdzieś udostępnisz moje filmy napisz do mnie - będzie mi milutko i ładnie Ci podzięqje!


    ▶️ DTube
    ▶️ IPFS
    Sort:  

    Jakiś Youtuber daje bezdomnemu pieniądze i jedzenie - "o, naprawdę fajny z niego gość, a teraz sprawdźmy co tam dzisiaj ciekawego u Gonciarza"
    Jakiś Youtuber daje bezdomnemu drogie buty - "milion wideo innych osób na ten temat, wszystkie statystyki do góry, fejm się zgadza".

    Nie oglądałem ani tego wideo, ale tego z butami, ale obstawiam, że o to chodziło :)

    Jestem zdania, że takie zachowania trzeba krytykować i bardzo dobrze, że wiele osób o tym powiedziało. W swoim filmie dokładam też komentarz innego filmu (co zrobiłem prawdopodobnie jako jedyny twórca nagrywający o całej sytuacji) dlatego uważam, że wnoszę swoim materiałem coś nowego :)

    Coin Marketplace

    STEEM 0.28
    TRX 0.13
    JST 0.032
    BTC 60896.54
    ETH 2918.31
    USDT 1.00
    SBD 3.61