Popowiadam o Steemie już w najbliższą środę!steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago

Steemianie, jako prowadzący Steemowych profili @ilovecryptopl zostałem zaproszony przez Bartka Bilickiego - CEO Trifinity.io i prowadzącego cotygodniowy program "To The Moon" do udziału w najbliższym odcinku, aby przybliżyć czym ten Steem jest.

Najpierw pozwolę sobie wspomnieć parę słów o ostatnio zapowiadanej przeze mnie prezentnacji (https://steemit.com/polish/@hopyt/moja-jutrzejsza-prelekcja-o-steemie). Całość udała się dużo lepiej niż się spodziewałem. Oczywiście stres był dosyć spory - to pierwsza prelekcja, jaką prowadziłem, ale po prezentacji zebrałem masę fajnego feedbacku od słuchaczy. Usłyszałem, że niektórzy już wcześniej próbowali zainteresować się Steemem, ale dopiero po tym wystąpieniu zaczynają rozumieć o co tutaj chodzi. Znalazło się też kilka osób, które dopytywały mnie o różne szczegóły, zastanawiając się nad założeniem na naszej platformie profili swoich firm.
Podczas panelu z pytaniami dostałem wiele fajnych pytań, rozwijających kwestie, których nie zdążyłem wytłumaczyć w krótkiej prezentacji, dlatego myślę, że udało się wzbudzić zainteresowanie.

Nagranie z wystąpienia pojawi się prawdopodobnie dopiero na początku listopada na profilu @ilovecryptopl (oczywiście zrobię resteem).

Wracając jednak do tematu. "To The Moon" to cotygodniowy program nadawany na żywo na Facebooka, YouTube'a i DLive'a, w którym Bartek przez godzinę wyjaśnia działania kryptowalut ze strony programisty.

33965480_857780947744385_2008297965688455168_o.jpg

Na ostatnim live'ie razem ze @szczepan opowiadali o ich nowej platformie @personaltokens (

). Ja będę drugim gościem tego programu.

Macie dla mnie jakieś rady? O czym powinienem powiedzieć? Godzina to całkiem sporo czasu, żeby wytłumaczyć działanie Steema ☺️

Będę wdzięczny, jeśli będziecie mnie wspierać podczas trwania live'a 19.09 około 13 :D

Sort:  

Jeśli jeszcze nie widziałeś tego artykułu, to serdecznie go polecam.

Powodzenia ;)

Dzięki bardzo, przemknął mi ostatnio, ale nie czytałem :)

Hi Patrick, how are you? This is an offkey comment. Amosbastian spoke of you and I thought to visit with you. I have an open task request, I would love you to take a look, perhaps, you will consider taking it up?
https://steemit.com/utopian-io/@surpassinggoogle/task-request-help-us-add-a-badge-and-delegate-button-underneath-posts-for-certified-uloggers-on-ulogs-org

Siema! Fajnie, że będziesz miał okazję wystąpić, trzymam kciuki!
Używasz discorda albo można Cię złapać na steem.chat?

Dzięki bardzo!

Tak, na steem.chat jestem zarówno pod nickiem @hopyt jak i w imieniu I Love Crypto @ilovecryptopl :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60719.63
ETH 2911.16
USDT 1.00
SBD 3.59