Boję się żyć w Polsce

in #polish6 years ago

th.jpg

Dzisiaj coś we mnie pękło po raz kolejny w Polsce dzieją się bardzo bardzo złe rzeczy
Ostatnie wydarzenia związane z Bonusem RPK są wręcz przerażające Polski rząd po raz kolejny karze ludzi bez adekwatnych powodów zeznania 3 świadków pozwoliły wydać wyrok na tego artystę na 500 000 zł i 5.5 lat więzienia
Bez dowodów , w moich oczach i wielu innych to kolejny sposób na załatanie dziur w budżecie kosztem artysty
Może Bonus nie należy do moich ulubionych artystów czy nie jest to nawet mój gatunek muzyki

th.jpg
Ale strach już się we mnie przelewa to kolejna medialna osoba skazana na wyrok w jakichś szemranych okolicznościach
Które mnie jako zwykłego zjadacza chleba niepokoją

Pierwszy był Zbigniew Stonoga skazany za nie jasne sprawy możliwe że pomówienia bo z tego co pamiętam miał on 120 zarzutów wszystkie uniewinnione ( mogę się mylić co do dokładnej liczby ale jest to przybliżone )
Jest on oczywiście kontrowersyjną postacią ale pod memami z jego wizerunkiem kryje się straszliwa prawda o człowieku który walczył o wolność

Ostatnio dowiedziałem się że Adolf Kudliński dostał kilka zarzutów , może krytykował w wulgarny sposób władze , prezydenta i kościół ale czy to powód do takich kar
Nie sądzę....

Osobiście miałem nie przyjemne doświadczenia związane ze służbami ,chodzi mi tu o przeszukanie mojego domu
Które było bardzo nie przyjemne i oczywiście bezpodstawne po za pomówieniem

Żyjemy w państwie policyjnym gdzie wolność słowa umiera ,to przerażające !!

Sam nie wiem czy nie powinienem emigrować i nie chodzi mi o pieniądze tylko o spokój i poczucie bezpieczeństwa
O kraj gdzie prawo nie jest tak surowe i nie adekwatne do przewinień lub niewinności

Ja osobiście myślę o Czechach , Islandii lub Azji

124-28519_0.jpg

JEST TYLE MOŻLIWOŚCI

Mażę o wolności ale nie wiem czy Tu w Polsce doczekamy się czegoś więcej niż złudzeń takiego stanu

Piszcie swoje przemyślenia

Pozdrawiam Maurycy

Sort:  

to ty nie wiesz co się w Niemczech dzieje XD albo Szwecji

Marzę* i dodaj przecinki lub podziel na zdania i będzie ok ;)

Ło panie, USA ma całą wyspę, którą odizolują ludzi od więźniów, tzw. guantanamo. Jak tam trafisz to przewalone, bo nie mają praw do obrony często xd

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63