Podejrzany typ

in #polish5 years ago

Po akcji w Berlinie udało mi się w końcu złapać szefa i przeprowadzić rozmowę. Powiedziałem mu co myślę o tego rodzaju akcjach i że mam rodzinę a nie mam zamiaru pójść siedzieć. Rutkowski powiedział że weźmie mnie pod uwagę i wysłał mnie na kolejne zatrzymanie do Warszawy. Tym razem miałem być tylko figurantem. Pojechaliśmy w sześciu do W-wy i tam spotkaliśmy się z jakimś chudym gościem, który w kawiarni miał wskazać nam pacjenta poszukiwanego listem gończym.

rutkowski.jpg
zdjęcie: google.pl

Jeden z kolegów poszli na zwiad do kawiarni sprawdzić czy poszukiwany jest na miejscu. My mieliśmy założyć kamizelki taktyczne i kominiarki i czekać na telefon. Usiedliśmy na podłodze z tyłu Forda Transita, był upał jak cholera, w samochodzie było ze 60 stopni. Pot lał się ze mnie jak z wodospadu, wszyscy narzekaliśmy i kneliśmy Rutkowskiego za brak klimatyzacji.
Minęło ze 30 minut, kolega zadzwonił do nas abyśmy jak najszybciej przemieścili się do kawiarni, dokładnie wskazał w którym miejscu jest poszukiwany. Kazał tylko stanąć przy stole i nie pozwolić mu na opuszczenie lokalu.
Zrobiliśmy jak mówił, o dziwo gość siedział spokojnie bez żadnych agresywnych ruchów. Po paru minutach pojawili się policjanci, wylegitymowali gościa i dokonali zatrzymania. Okazało się że zatrzymany rzeczywiście był poszukiwany listem gończym i miał fałszywe dokumenty.

Chudzielec który wystawił nam gościa twierdził że jest informatorem policyjnym, tym razem chciał aby zatrzymania dokonał Rutkowski, w następnym blogu opiszę dlaczego. Tym razem akcja trwała krótko i bez żadnych problemów. Zastanawiałem się dlaczego pomimo naszej rozmowy z Rutkowskim on wysłał mnie na kolejne zatrzymanie. Jeśli miałoby być tak dalej byłem gotów odejść z pracy.

Sort:  

Congratulations @ilodz24hd! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 100 posts. Your next target is to reach 150 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

!tip 0.2 hide

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88