You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zwiększyć swoje zarobki dzięki Pool Reward rape - Tematygodnia

in #polish6 years ago

Ja jednak zostanę i nie będę zmieniał charakteru mojej działalności tutaj, bo mimo pool rape itp. można spotkać tu ciekawe osoby tworzące ciekawe treści.

Smuci mnie trochę (jeśli jestem dobrze poinformowany, ofc.), że po wprowadzeniu SMT's Steem Power będzie nadal używane jako podstawowa zmienna w proof of brain. Czyli pool rape będzie trzymał się dobrze.

IMO po wprowadzeniu SMT's inflacja Steem powinna być zmniejszona i przydzielona tylko witnesssom (ale bandwidth powinien być ciągle oblicznany na podstawie Steem Power).

Dlaczego uważam, że tak powinno być? O tym napiszę post na moją pierwszą rocznicę założenia konta na Steemie, ale chodzi o to, że w mniejszych społecznościach (opartych o STM) łatwiej byłoby utrzymać jakieś oddolne zasady co do przydzielania nagród. W wielkich społecznościach typu Steem jak widać jest to niemożliwe.

Mam nadzieję, że się mylę ;)

Sort:  

Kiedy będzie ten post o zmianach, jakie proponujesz przy przejściu na SMT? (I napisz go proszę ciut bardziej łopatologicznie, bo np. ja tu już pół roku jestem, a nawet Twojej zapowiedzi nie rozumiem do końca.... :(

25 maja, postaram się wszystko opisać najlepiej jak potrafię ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63453.92
ETH 3283.73
USDT 1.00
SBD 3.89