You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bądź w biznesie jak Marcin Najman – najważniejszy człowiek polskiego boksu w 2018

in #polish6 years ago

Kryzys w boksie? no bez przesady. Krzysztof Głowacki w 2015 został mistrzem świata WBO. W 2016 obronił tytuł, później w 2016 go stracił fakt. Ale w tym roku znów ma się bić o tytuł ( nie potwierdzone jeszcze) Także nie nazwałbym tego kryzysem. Dwa idealna rzeźba w boksie czy MMA nie walczy. To tylko dla reklam ;)

Wątpię żeby udało im się zapełnić narodowy. I aż nie chce mi się wierzyć, że ludzie czekają na starcie Najmana z Bińkowskim, przecież to jakaś porażka moim zdaniem. Ale życzę im powodzenia, może nie mam racji. Może Wacha bym zobaczył na żywo, z drugiej strony po aferze z Kliczką nie wiem czy powinien wracać

Sort:  

Porozmawiajmy o faktach.

Wszyscy nasi wartościowi zawodnicy ważniejszych kategorii wagowych w ostatnim czasie doznali porażek.

Nie mamy przyszłości, bo boks amatorski nie istnieje, nasi bokserzy co chwilę są weryfikowani jak nie przez budowlańców (Abell), to przez bankowców (Jenngins).

W wadze ciężkiej dwóch polskich zawodników, którzy mogą coś jeszcze zrobić w HW to wspomniany Kownacki, walczący pod flagą USA i czarnoskóry Izu, który walczy dla Polski, bo urodził się w Gdańsku, ale swój poziom zawdzięcza genom oraz długim epizodom w nowej Zelandi z Parkerem(obecnym MŚ), a nie polskiej szkole boksu.

Jeśli to nie jest kryzys w polskim boksie to może przyjrzymy się wczorajszej gali w Nysie?

Chciałbym, aby zaprzeczyła moim twierdzeniom, ale oglądałeś to wydarzenie?

Było tam dwóch ostatnich mistrzów świata, Diablo i Głowacki, a poziom sportowy tak niski, że przecierałem oczy ze zdumienia.

Kulminacja była w jednak walce wieczoru Głowackiego - naszego najlepszy w wadze Cruiser - o którym mówisz, że ma się bić o tytuł

Kolego drogi on prawie przegrał przez nokaut z zawodnikiem, który o walce dowiedział się DWA DNI TEMU.

To jest po prostu koszmar, zwłaszcza dla kibiców boksu.

Najman nie zepsuje polskiego boksu, bo gorzej już nie będzie, dlatego życzę mu wszystkiego dobrego i powodzenia w tym cholernie trudnym biznesie.

Rzeczywiście nie oglądałem gali o której mówisz, mam lekkie zaległości. Dzisiaj na topie jest MMA więc ciężko o boks amatorski, potrzeba kogoś kto by się mocno zaangażował w popularyzację tego sportu. Potrzeba też najważniejszego czynnika, osób które chcą się zaangażować w boks. Jak mówiłem wcześniej na topie jest MMA teraz i nawet tak po znajomych patrzę, że wybierają co innego niż boks. Może po prostu po tylu sukcesach musi przyjść kilka chudych lat....

Mam też kumpla z jakąś tam karierą w juniorce, który odbił do K1.
Nic nie mam do Najmana i źle mu nie życzę ale zdanie podtrzymuje, wydaje mi się że nie zapełni stadionu. KSW czy PZM (grand prix na żużlu) bali się o zapełnienie narodowego a tutaj nie widzę za wielkiego hype'u na to wydarzenie. Może się mylę ale dla mnie to trochę wyprawa z motyką na księżyc

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71141.42
ETH 3848.71
USDT 1.00
SBD 3.48