$$ PODWAJAMY PIENIĄDZE -- jak NIE grac na giełdzie $$

in #polish6 years ago


Witajcie Steemianie !

Jak informowałem Was w poprzednim wpisie tego typu, który miał miejsce bodajże 3dni temu, zacząłem akcję podwajania pieniędzy na kryptowalucie Lisk, grając na giełdzie BitBay. Przyszedł czas na informację apropo moich poczynań.



A więc należałoby zacząć od tego, że jak to w moim przypadku często bywa, cena mocno spadła i tak naprawde nie boli mnie do końca sam fakt samego spadku, jak aspekt mojej ignorancji pewnego faktu o którym Wam zaraz powiem.

Dokupiłem Liska w tym momencie, pragnę zaznaczyć, że spadki, które widzicie nie były namacalnie do przewidzenia. Prawdopodobnie komuś zachciało się dokupić Bitcoina i zrobił akcję sell&buy. No ale nie wchodźmy w spiskowe teorie. Największy błąd, jaki zrobiłem był w miejscu, które Wam teraz zaznaczę:

Spadek był bardzo dynamiczny i przypuszczałem, że cena poleci jeszcze mocniej. Stwierdziłem jednak, że poczekam na rozwój sytuacji, co mnie końcowo zgubiło. 

W tym momencie za moje 500zł bym mógł kupić ok. 37 lisk zamiast początkowych 29.

JAKA LEKCJA DLA WAS I DLA MNIE ?

Człowiek uczy się całe życie, ale niektóre zachowania trzeba przewidywać i iść za głosem w głowie, który podpowiada Ci zaryzykować i sprzedać na czas, żeby odkupić taniej :)

POZDRAWIAM ~~ jimmydesailor


Sort:  

Niestety nie do końca nietrafione inwestycje zdarzają się każdemu. Trzymamy kciuki, żeby było tylko lepiej :D

Congratulations @jimmydesailor! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemFest³ - SteemitBoard support the Travel Reimbursement Fund.

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56