Sort:  

Wysłałem Ci zaproszenie do wymiany głosów. Logowanie przez steemconnect, więc nie masz się czego obawiać.

Podoba mi sie pomysl. Przetestuje. Naprawde świetne rozwiazanie. Sprawdze w praktyce. Przeczytalem caly tekst. Moze byc ciekawie.

Posted using Partiko Android

Zalogowalem sie i nie wiem o co chodzi. Zaproszenia zadnego nie mam. Jak ustawienia zrobic z toba w bartter? Procenty jakie? Nie ma listy osob chetnych fo transakcji? Tylko swoich znajomych?

Posted using Partiko Android

Sam musisz zaprosić osobę której ostatni post Ci się podoba i chcesz się wymienić głosami. Nasza wymiana doszła do skutku, co widać tutaj https://www.steemax.info/history (żeby wymiana doszła do skutku, obie osoby muszą mieć aktywne posty - nie starsze niż 5 dni) więc jak chcesz wymieniać się ze mną to nie powinienes głosować na mnie ze steemauto itp

To juz rozumiem. Fajna sprawa! Musze rozkminic jak to fajnie wykorzystać.

Posted using Partiko Android

Zaakceptowałem. Tylko ty z kuracji weźmiesz wiecej czy ratio 1:1 I wytownane szanse tak?

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57741.16
ETH 2947.53
USDT 1.00
SBD 3.69