You are viewing a single comment's thread from:

RE: 1 dzień zrzutki na produkcję filmu "Doomer", 0%

in #polish4 years ago

Przeczytałem twój wpis na wrzutka.pl
Opiszesz nam na co konkretnie te 10k zbierasz? Bardzo lubie filmy oraz tworcow video i sam z chęcią zafundowałbym sobie komputer bo jak narazie tylko komorka i apka do montazu moich video.
Fajnie by było widzieć tu twoje króykometrażowe video na steemit np wgtywając na dtube lub 3speak.
Jeśli robisz coś jeszcze fajnego to podziel się znami pasją. Steemit to noe skarbonka na zarobek niewiadomo jaki, ale jakąś część może uzbierasz.

Posted using Partiko Android

Sort:  

Generalnie zbieram przede wszystkim na mocarniejszego kompa oraz (tak bym chciał przynajmniej) jakiś amatorski dubbing (w planach/marzeniach mam polski i angielski), im więcej nazbieram, tym dłuższy i konkretniejszy film dałoby radę zrobić, bo niewątpliwie też musiałbym się posiłkować grafikami freelancerami i ogólnie wsparciem większej liczby ludzi (a nie każdy by pomógł non profit), bo większy projekt byłby zbyt dużym obciążeniem dla mnie samego. Co do moich rzeczy... Jestem póki co zbyt wstydliwy xD Mogę swój profil na filmwebie podesłać (mam 2, ale stary, na którym mam z 2k ocen, jest no... prowadzony w większości jeszcze za gówniaka, więc zrobiłem drugi, bardziej przystający rozumnemu organizmowi xD).

Czas przełamać wstyd. Ja powtarzam moim dzieciom, że wstyd to kraść😀 i wpaść😉😀

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69390.09
ETH 3783.14
USDT 1.00
SBD 3.83