You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wsparcie dla tagu #pl-filmy

in #polish6 years ago

Też mam nadzieje, że oba boty będą świetnie działać równolegle i bez zgrzytów między sobą.
Co do głosowania na uczestników konkursu to cięzki temat, bo niby masz prawo ocenić co nie, a z drugiej strony nagradzanie za sam udział może spowodować, że niektórzy użytkownicy nie postarają się bo i tak i tak coś wygrają :D

Sort:  

Z tym, że Wise to nie bot, a raczej narzędzie rozwijające Steem, dodające nową funkcjonalność. Oby tych zgrzytów właśnie nie było - wtedy cała społeczność najlepiej na tym wyjdzie.

Posty konkursowe jednak muszą spełnić pewne wymagania. Poza tym jak zobaczę, że tekst jest zrobiony typowo na "odwal się" to raczej upvote'a nie zostawię. Ale zobaczymy co inni na to powiedzą.

Przepraszam za ten bład. Mam anty-informatyczny mózg. Po prostu jak tutaj przyszłam mimo, że słyszałam, że wszyscy tutaj są mili i pomocni to i tak mnie to zaskoczyło i mega przyciągnęło. Wciągam się w to i chce żeby polska społeczność się rozwijała jak najlepiej, a te ostatnie dni były niepokojące. Po niektórych dyskusjach, które się toczyły, w których nie brałam udziału, bo się nie znam to boje się, że komuś podpadne. Upvotuje to co komuś innemu się nie spodoba, lub ktoś upvotuje mnie a komuś innemu się to nie spodoba i zepchnie mnie to na bok. Przypuszczam, że nie jestem jedyną osobą, która po ostatnich dniach głowi się nad tym co się dzieje i w czym nie brać udzialu a w czym brać.

Powiem Ci, że sam miałem problem z tym całym zamieszaniem :D Miałem wrażenie, że jakimś upvotem czy komentarzem zostanę wciągnięty do jakiegoś obozu, a podpadnę drugiemu... Ale z tego co teraz widzę, spory się załagodziły i powinno być wszystko dobrze. Już widziałem sporo artykułów, na które zagłosowano zarówno za pośrednictwem Wise jak i bid bota MK. I dzięki temu autor może się cieszyć z kilku $, a nie jak przedtem z kilkudziesięciu centów.

No to dokładnie takie obawy miałeś jak ja:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63122.79
ETH 3119.97
USDT 1.00
SBD 3.86