You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkursy na Steem - Świetna zabawa i oszustwa ...

in #polish6 years ago

Widzę, że nie do końca zrozumiałaś kontekst mojej wypowiedzi skoro umieściłaś tutaj te screeny. Wcale mnie to z reszta nie dziwi, wiedzac, ze uczepisz sie wszystkiego zeby tylko wywolac zamieszanie.
Miałam na myśli wtedy, że umieszczanie tagu sp-group w sytuacji gdy mam inne pasujące tagi jest dla mnie bez sensu, bo większość osób z grupy i tak do tekstu nie zajrzy a wstawiajac inny pasujacy tag w te miejsce moga trafic do mnie osoby, ktore sa zainteresowane taka tematyka. Dlatego uwazalam, ze tagi postow dodanych do posting-promotion nie maja znaczenia.
Ten screen nie ma wgl zwiazku z tematem, ktory poruszyl fervi. Nie dotyczy on glosowania w konkursach, ani nawet dokladnie upvotowania tylko zasiegu po prostu.
A wytknelam ci twoje glosowanie na baro89, bo rozbawilo mnie, ze akurat ty pod takim postem sie wypowiadasz. Nic dziwnego... Wypowiesz się wszędzie gdzie tylko toczy się temat sp-group.

Sort:  

Ok, ja nie rozumiem... 😁
O a teraz nagle nie w temacie, który poruszył Fervi 😂

Masz rację, masz rację 😘

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69647.78
ETH 3689.98
USDT 1.00
SBD 3.23