[PL] Witaj Steemit! Niech się przedstawię.

in #polish7 years ago

face.png

Witajcie. Pewnie część z was czytała mój pierwszy artykuł i poznała moją historię. W skrócie napisałem tam jak przeszło mi koło nosa 10 000 000 zł, z tytułu zakupu bitcoinów. Tych co nie czytali zapraszam do lektury.

https://steemit.com/cryptocurrency/@kapicup/poznajcie-swiat-kryptowalut-zanim-beda-za-drogie-zeby-je-kupic

Nie znając wcześniej zasad społeczności Steemit, pragnę w drugim poście napisać coś więcej o sobie, z perspektywy tego kim jestem i czym się zajmuje w życiu prywatnym.

Mam na imię Łukasz i mam 33 lata. Mieszkam w Polsce.

Zawodowo zajmuję sie programowaniem maszyn CnC - sterowanych numerycznie obrabiarek, laserów i wykrawarek krawędziowych.
cnc-milling.jpg

Jestem także Web Developerem. Buduje strony internetowe, które nie są (jak większość) oparte na WordPresie lub Drupalu, lub innym gotowym rozwiązaniu CMS... buduje wszystko w "notatniku". Dzięki swoim rozwiązaniom osiągam to co chce, a nie korzystam z tego co dostaje.

Moją stroną, którą rozwijam, i która jest jeszcze we wczesnej fazie rozwoju jest portal Golden Wallet. Jest to serwis o tym, jak można otworzyć się na świat, i dzięki temu zarobić dodatkowo trochę kasy. Jest to połączenie elementów motywacyjnych z inwestowaniem przez internet. https://goldenwallet.info

Interesuje się też bardzo kryptowalutami, i to one mnie tutaj przygnały. Im także poświęcam trochę miejsca na swojej stronie internetowej.

Chwilowo to będzie chyba wszystko.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników Steemit.

Sort:  

Cześć Łukasz :-)

cześć
miło poznać

Cześć :) Pozdrawiam z Grecji :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 71398.11
ETH 3875.39
USDT 1.00
SBD 3.51