POLSKI YT ...

in #polish6 years ago

Witam serdecznie

To będzie krótka wypowiedz o naszym polskim yt.

Chciałem tym razem podyskutować o polskim yt. To co ostatnio się dzieje na naszym podwórku jest strasznie smutne. Kiedy dzisiaj wszedłem w zakładkę na czasie pojawiły mi się oddshoty z tak zwanych patostreamów. Jeszcze gorsze od tego były właśnie same patostreamy. Czy naprawdę w Polsce nie ma już dobrych kanałów które przekazem i treścią skuszą nowego odbiorce ? Jak dotychczas by zdobyć publiczność na naszym yt wystarczy upijać się przed kamerami. Właśnie to najbardziej skłoniło mnie do przejścia na steemit i dtube. Tutaj można znaleźć to czego człowiek szuka. Tymczasem na yt albo znajdziemy patostreamy lub filmy, które nie mają żadnej ciekawej treści. Oczywiście czasem można trafić na dobre kanały lecz nie są one promowane przez polityke yt lecz nawet często usuwane. To również nie pomaga nowym i kreatywnym twórcą.

Dzięki za przeczytanie i zapraszam do dyskusji w komentarzach.

Sort:  

No nie. Na youtubie są zarówno bardzo dobre, jak i bardzo złe kanały. Całkowicie się nie zgadzam z tym co napisałeś (no oprócz tego, że pojawiają się po prostu kanały, które są czystą patologią a jednocześnie są bardzo popularne)

Chodziło mi oto że yt nie promuje właśnie tych lepszych kanałów i nawet nie stara się im pomagać.

Z tym też się zgodzę. Ale na Dtube o którym wspomniałeś, też część contentu nie jest zbyt dobra. Jakiś filmik, który przed chwilą mi się pojawił na głównej jako nowy:

Co to ma być ;p Zauważ że mimo że przed chwilą dodany, ma już 3 łapki w górę. Cała nadzieja w tym, że społeczność Steem będzie trzymała poziom i nie przyjdą (za pieniędzmi) tutaj osoby z np. z patostreamów.

Miejmy taką nadzieję.

czyli RASTAFUS I MARLENKA

Jest jeszcze paru innych ale to ten chyba najbardziej znany.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70893.40
ETH 3659.70
USDT 1.00
SBD 3.76