Patologiczne zachowanie Polskich streamerów na YouTubie = Steemit lepsza alternatywa!

in #polish6 years ago (edited)

Stanowczo powinno się ograniczyć zamieszczanie takich filmów, zwłaszcza z dostępnością dla nieletnich, którzy są jak gąbka i później wprowadzają zachowania wśród swoich rówieśników. Zaczyna się od zwykłego przesyłania sobie nawzajem filmików jako formę „beki”, ale dla bardziej ambitnych jest to forma zaimponowania, wzorując się na „idolu” dokonują gorszych rzeczy.
Brakuje w takich ludziach empatii, zamiast pomóc albo powstrzymać takich ludzi to wstawiają do mass media jako trend, który trzeba dalej rozwijać, aby zdobywać lajki.
Patologia rodzi patologię, najlepszym
Ciężko jest zmienić ludzi, a uruchomioną taką machinę nie sposób prosto zatrzymać. Należy wpajać ludziom, dlaczego to nie jest nic fajnego, że tego typu meanstream ogłupia społeczeństwo. Zamiast rozwijania się dobrych wartości, empatii w człowieku, zwłaszcza w wieku nastoletnim, stają się nastoletnimi psychopatami, którym zależy tylko na krzywdzie innych.

Sort:  

Dopisane że część tekstu z portalu antyweb, film mojej produkcji, tu chodzi o problem i jak go rozwiązać, pomogłeś :) PS. Radzę oglądnąć materiał, Pozdrawiam

A przedstawiasz się w nim? w sensie mówisz w nim o sobie?

Właściwie to przedstawiam problem który narasta i o to Mi głownie chodziło. Nie wiem co masz na myśli aczkolwiek chciałem dowiedzieć się jakie macie pomysły, aby usunąć tego typu streamrów którzy zle działają na Polską społeczność :)

dodałeś tag "introduceyourself" a to tag w którym przedstawiasz się społeczności. Więc, ktoś kto nie zna polskiego a wejdzie w ten tag i obejrzy filmik może pomyśleć, że chodzi o Ciebie. w sensie że omawiane osoby to Ty czy coś.
Edit: a odnośnie usuwanie tego typu streamerów. Youtube to prywatna firma. jak im oni pasują to mi nic do tego. Ja po prostu nie oglądam rzeczy które mnie nie interesują bo po co? sam nagrywając o nich materiał dodajesz im sławy i rozgłosu.

Trochę poczytałem i już wiem jak to wszystko działa, każdy uczy się na błędach, post edytowany. Masz racje, jednak gdybyśmy na wszystko przymykali oczy to nic by się nie zmieniło, myślę, że gdybyśmy zebrali dość sporą grubę ludzi która by te wszystkie streamy flagowała to może YT coś by z tym zrobiło:)

No i od razu lepiej. Zapraszam na polski czat tam możesz się naprawdę fajnych rzeczy dowiedzieć o działaniu steem jak i reguł tagu #polish
Odnośnie tego na yt. Jest widownia, będzie to dalej. Ja np. nie lubie tych wszystkich paradokumentów typu "dlaczego Ja?", "Trudne Sprawy" itd. Też uważam, że ogłupia to społeczeństwo. Ale nie będę z tego powodu pisał do telewizji bo to bez sensu. Oni na tym zarabiają więc to oczywiste, że będą kontynuować produkcję.

Dokładnie, ogłupienie społeczeństwa, ale teraz zastanowiłem się czy jednak można z tym coś zrobić? Prawda jest taka, że tu chodzi o duże pieniądze, a jaka są pieniądze to nie ważne jakie byłyby tego skutki i regulaminy dalej będzie to istnieć. Dzięki wielkie za zaproszenie i za miłą odpowiedz! :)

nie możesz robić czegoś takiego jak kopiowanie części tekstu bez wyraźnego zaznaczenia cytatów, tym bardziej, że robisz to komercyjnie

To jego pierwszy post i już znajdzie się na liście @lukmarcus

Każdy chyba popełnia jakiś błąd, edytowałem tekst i wyrzuciłem ten który nie był mój, to chyba poprawa błędu, prawda?

Niestety ta patologia już się zagnieździła na polskim śrubę, a będzie tego więcej 😞

Niestety, za dużo na takiej patologii zarabiają żeby to znikło, oby moje dzieci nie wychowywały się na takim czymś, nie pozwolę na to, brat Mi wytłumaczył, że nawet jakbym chciał coś z tym zrobić to niestety nie da się nic, a wierzyłem, że może jednak jest jakiś płomień w ciemności :(

Miało być dtube😀

Jeszcze zbytnio nie zorientowałem się jak to wszystko działa, ale mam nadzieje , że nie jest tak jak na Youtubie

Youtube już się nie da naprawić, bo osoby zarządzające treściami tam mają lewicowe odchyły i tolerują takie patologie i chore ideologie.

Coś w tym musi być, jest to dość smutne, dobrze, że powstają inne portale gdzie takie coś nie przejdzie

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69624.90
ETH 3615.21
USDT 1.00
SBD 3.73