Kosmicznie fajny temat - crypto alien, czyli obcy w natarciu ratują świat. Maskotka dla inwestorów kryptowalut. Bitcoin.

in #polish6 years ago (edited)

Chyba każdy inwestor kryptowalut spotkał się z często powielanym wizerunkiem kosmity na blogach, obrazkach, memach podczas prowadzonych rozmów itd. Chyba nie bez powodu kosmiczny szarak został ulubieńcem kryptomaniaków ;) To istota, która utożsamiana jest z rozwojem różniącym się od ziemskiego o całe lata świetlne. To miłość do technologii, chęć rozwoju, wolność, otwartość, duch walki , upartość i świadomość zbudowały w inwestorach poczucie odmienności. Odmienności od tej rzeczywistości, w której żyliśmy jak dotąd - myśląc wolni, ale nieświadomie ograniczeni, zmanipulowani. Dziś lecimy w kosmos, bez ograniczeń cudownie świadomi i szczęśliwi a nasza odmienność dodaje nam siłę.

Crypto alien - maskotka, ornament na biurko. Niech moc będzie z Wami!

DSC_0277.JPG

Jest i płeć żeńska, przecież kobietki nieźle wymiatają w świecie kryptowalut i technologii ;)

DSC_0282.JPG

Maskotke można zamówić tu: https://www.etsy.com/uk/malwadeco/listing/608888674/crypto-alien-cryptocurrency-alien?utm_source=Copy&utm_medium=ListingManager&utm_campaign=Share&utm_term=so.lmsm&share_time=1529693787040
Mozliwa płatność kryptowalutą w atrakcyjnej cenie ;)

Liczba na ten moment bardzo ograniczona.

iusa_400x400.27979351_ojz0.jpg

Kat.

Sort:  

Mam nadzieję Kasiu, że też masz swoją Panią ufolową na biurku:)

Ja nie mam biurka, za to mam stol do pracy ;)

Zwał jak zwał, mam nadzieję że alien tam ma swoje miejsce:):)

@kasiamalwa ciekawe ! jestem nowa w świecie kryptowalut (jeśli chodzi o wiedzę, bo z boku a raczej sponad ramienia męża przypatrywałam się im od 2,5 roku) i nie miałam pojęcia o wizerunku kosmity , ale sądzę, że naprawdę trafny symbol to jest i zupełnie się z nim zgadzam. i reszta społeczeństwa chyba też, a rzadko na taką zgodność można trafić 😁pozdrawiam :)

Znamy znamy. Do zdjecia w tle czas wrocic na fejsie.

Ja to powinnam jeszcze sobie tabliczke doczepic , jakas kasliwa. Bo tego marazmu nie ogarniam. System dobrze wytresowal sobie zolnierzy "niemocy" , ktorzy az kipia nicoscia i nic nierobiebiem. To chyba wlasnie brak checi do walki jest jednym z kluczowych zalozen.

ale mnie zaskoczyłaś :D hehe i znowu obcy atakują :D

Ale to juz "nasi" sa ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55