You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rola siatki w życiu człowieka

in #polish6 years ago

Super post! Uwielbiam Twój styl, uśmiałam się w paru miejscach nieźle.
To ciekawe jak wiele jest możliwości interpretacji tego samego wyrazu.

Oj tak - torba/siatka z IKEI to prawdziwy ratunek w każdej sytuacji, tutaj w Stanach nie ma w mieszkaniach pralek, co jest małym koszmarem i taka torba też genialnie służy do noszenia rzeczy do pralni.

Dziś np. dużą sztuką było dla mnie przeżyć ten dzień bez wybuchnięcia czegoś ( może nawet siebie )w kosmos.
Znam to uczucie. Dobrze, że jest weekend, można się gdzieś zaszyć i uniknąć implozji.

Dzięki za artykuł!

Sort:  

Ja również dziękuję- za konkurs :) Przyznam,że tym razem sporo się do niego przygotowywałam i miałam przy tym dużo frajdy :)

To zdecydowanie widać, że post jest przemyślany i że nie powstał za jednym zamachem - na pierwszy rzut oka po zdjęciach :) strasznie fajnie mi się czytało :) dziękuję jeszcze raz!

aż człowiekowi cieplej na sercu jak czyta takie rzeczy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69557.92
ETH 3792.59
USDT 1.00
SBD 3.52