You are viewing a single comment's thread from:

RE: Parafia Miłosierdzia Bożego w Kaliszu - konkurs #pl-architektura

in #polish6 years ago (edited)

Przełomowa budowla! Nawet sobie nie wyobrażasz, jak mnie ten wpis ucieszył, bo to właśnie dowodzi idei, która mi przyświecała przy organizacji konkursu. Nie trzeba jechać do Hong Kongu, żeby zaznać świadectwa postępu technologicznego. Wykonanie tej hiperboloidy parabolicznej było wielkim krokiem dla polskiego budownictwa i myślę, że jest obiektem na skalę światową.
Poniżej projekt Candeli z 1956 roku:

zrodlo
A tu z ostatnich 20 lat, myślę, że kościół Fajansa i Kuźmienki wyprzedził Candelę o kilkadziesiąt lat:

zrodlo
Ogromne dzięki za ten artykuł i za to, że faktycznie w tym celu zrobiłeś zdjęcia i przygotowałeś tekst. Strasznie, strasznie się cieszę. Szczególnie, że jest naprawdę super - i wpis, i wybrana budowla.
Przykro mi, że tak niemiło potraktowano Cię wewnątrz :/

Sort:  

To Twoja zasługa :) . Temat konkursu był na tyle interesujący, że mogłem opisac budynek, który zawsze mnie intrygował.

Dziękuję ☺️ bardzo się cieszę!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67629.08
ETH 3788.09
USDT 1.00
SBD 3.56