Podatki, podróże, zdrowie... Niezmiernie miło mi dołączyć do STEEMIT!

in #polish7 years ago

O MNIE
Urodziłam się w Polsce w 1978 roku, jednak od 2003 mieszkam w Nowym Jorku. Cieszę się, że wreszcie znalazłam platformę społecznościową, która daje nie tylko rozrywkę, ale przede wszystkim dostarcza uczestnikom cennych treści.

MOJA PRACA
Jestem przedsiębiorcą świadczącym usługi księgowe i podatkowe. Będę pisała nie tylko o finansach i kwestiach podatkowych, ale również będę wskazywała na wyzwania, jakie stoją przed światową gospodarką w czasach przemian technologicznych, kulturowych i społecznych.
Postaram się również odpowiedzieć na wszelkie finansowe i podatkowe pytania osób prowadzacych swoje życie lub interesy w wielu krajach.

CLEXog2WoAA6K9I.png

MOJE PASJE
W wolnym czasie uprawiam sporty, takie jak nurkowanie, jazda na rowerze, czy na nartach ... Lubię też podróże - odkrywanie nowych miejsc, poznawanie ludzi i ich kultury. Będę zatem również pisać o takich doświadczeniach.

DSC_0604.JPG

031.JPG

MOJE ŻYCIOWE WYZWANIE
W 2012 roku zdiagnozowano u mnie chorobę autoimmunologiczną - wrzodziejące zapalenie jelita. Ten "bezlitosny werdykt" zmusił mnie do dramatycznej zmiany większości moich nawyków i ogólnie stylu życia. W związku z tym, możecie oczekiwać postów dotyczących moich poszukiwań z zakresu leczenia „chorób beznadziejnych” – włączając w to alternatywne metody leczenia (jako że medycyna akademicka pozostaje w tej kwestii bezradna). Będę również zamieszczać uwagi i pomysły na dostosowanie się do nowych okoliczności życiowych, począwszy od wyborów dietetycznych, poprzez sposób życia, pracy, podróżowania itp.

Home-Remedies-for-Autoimmune-Diseases-1.jpg

JAK PISZĘ
Przede wszystkim jakikolwiek mój post lub komentarz, który zamieszczę - czy to na temat gospodarki, podróżowania czy zdrowia - opiera się na moim prawdziwym i praktycznym doświadczeniu. Ufam tylko temu, co sama sprawdziłam i nadal eksperymentuję, więc postów będzie przybywać

Mam nadzieję, że wielu z Was uzna moje doświadczenia za warte poczytania o nich, skomentowania i zagłosowania na nie.

Dziękuję i do zobaczenia wkrótce na Steemit!

Sort:  

I am almost all understand here xD
Travel is great hobby.

Thank you, You can also find the same post in English. More content soon...

Witamy kolejną Polkę na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dziękuję za porady - na pewno skorzystam. Do uslyszenia :)

Witaj :) Pozdrawiam z Grecji :)

Witaj na Steemit :) Pozdrowienia z Polski :)

Congratulations @katrinagr! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
You made your First Comment
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Wartościowych wpisów nigdy mało

Congratulations @katrinagr! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Cieszymy się że tutaj z nami jesteś. Trzymay kciuki abyś tworzyła ciekawe treści oraz abyś miała jak najwięcej siły do spełniania swoich marzeń :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55