Siedemnaście groszy.

in #polish6 years ago (edited)

Przyłączam się do zabawy @rozku. Swoją drogą jak w swoim poście odpowiedziami wspomniał @hallmann to bardzo to przypomina zeszyciki zwane złotymi myślami.
Się miało się taki.
Więc i ja dokładam swoje.


Utwór mojego życia to...
Bez zbędnego komentarza.

Zawsze muszę mieć w lodówce...
...wodę mineralną.

Podróżowanie to dla mnie...
...poznawanie. Czerpię radość z wycieczek w najbliższą okolicę, poznawania swojego miasta, osiedla, wsi z której pochodzę, okolic. Uważna eksploatacja tego co najbliższe to niesamowicie dobre doświadczenie.

Film, z którego nigdy nie wyrosnę...
...Władca Pierścieni. Miłość po grób!

Gdy mi smutno, to...
...zależy. Smutek to temat-rzeka. Smutek wypływający z melancholii przyjmuję z otwartymi ramionami i celebruję go. Każdy inny przeżywam i staram się z niego wykuć coś, co będzie miało wartość. Nie zmarnować go.

Książka, która zmieniła moje życie to...
...zmieniła to dużo powiedziane. Ale Wilk Stepowy miał na mnie ogromny wpływ. (pozdrawiam @foggymeadow <3)

Mam ciarki, gdy...
...gdy pod Minas Tirith odzywają się rogi zwiastujące szarżę Rohanu.

Nie wyobrażam sobie wypoczynku/urlopu bez...
...natury.

Mój dom marzeń to...
...dom na wsi. Z dzikim ogrodem gdzie byłyby warzywa i zioła. Ani kawałeczka równo przystrzyżonego trawnika.
Upalne malwy, jesienne astry, chryzantemy, dzika mięta, rozmaryn, bazylia, czosnek, pomidorki, mogłabym tak bez końca obsadzać w wyobraźni ary ziemi.
Do tego ktoś, w kogo można rzucać pestkami z czereśni i kto będzie rzucał pestkami we mnie.
W środku dużo książek, własnoręcznie wyprodukowanego alkoholu i papieru do pisania listów.

Przyjaciel, który przestaje być przyjacielem...
...to jest spora szansa, że nigdy nim nie był.
Są pewne wyjątki, są okoliczności. I w ramach takiego wyjątku osoba blednie, traci kolor, ale pewien zarys zostanie ze mną do końca.

Mój szacunek wzbudza...
...nieugiętość i chodzenie wybranymi przez siebie ścieżkami.
Konsekwencja i umiejętność przyznania się, że się zbłądziło.
Jak najmniejsza doza hipokryzji.
Usłyszałam kiedyś tytuł książki (której nie czytałam i nie wiem czy przeczytam, ale to nie o to chodzi): it cannot be stormed
To dobra fraza, Bardzo potężna i adekwatna.

Góry są dla mnie...
...miejsce ucieczki.

Marzenie, które jeszcze przede mną, to...
...chwytać moje doświadczenie piękna za pomocą fotografii i słów.

Nic mnie ostatnio tak nie rozśmieszyło jak...
...absurdalna rozmowa z trójką przyjaciół przy okazji sobotniego rytuału ognia zwanego potocznie grillowaniem.

Najprzyjemniejszy zapach to...
...zapach ludzi, których kocham.
No, ewentualnie zapach bzu tuż przed majową burzą.

Chciałbym aby ze świata zniknęło...
...nie wiem. Biorę ten łez padół takim, jakim jest.
Ale na pewno żyłoby się lepiej bez rozwarstwienia społecznego rozmiarów Mont Blanc.

Mój najważniejszy dzień jak dotąd to...
...każdy. A szczególnie dni, w których umieram i mogę się składać na nowo.

Sort:  

♥️♥️♥️

Propsuję stosunek do podróżowania i dom marzeń :)

Też lubisz rzucać pestkami w ludzi?! :D

W końcu człowiek zaczyna się nudzić nawet w domu marzeń. Ale z pestkami brzoskwiń było by ciekawiej ;)

Mam ciarki, gdy...
...gdy pod Minas Tirith odzywają się rogi zwiastujące szarżę Rohanu.

Jeju! Jak to czytam to już mam ciarki :)

Congratulations @kaysh! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66167.71
ETH 3014.78
USDT 1.00
SBD 3.73