Sort:  

Congratulations @khrom! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Byłem na kilku konwentach i odbywały sie tam różne LARP-y. Ale jakoś nigdy nie przemogłem się, aby wziąć w którymś z nich udział... Może jeszcze kiedyś będzie okazja ? :)

to już zależy od ciebie. Ja polecam jak najbardziej przełamanie się. Myśle że na pewno nie pożałujesz. Takie rzeczy wspomina się długo a zawiązane w ten sposób znajomości potrafią być bardzo cenne

Chętnie zobaczyłbym film z takiej rozgrywki. Możesz jakiś polecić?

szczerze powiedziawsyz to zamiast oglądać filmy raczej uczestniczę ale podeslę ci np z Ziem jałowych na których bywałem :

tu jest z kolei coś z orkonu:

a tu jakiś film dokumentalny :

Dzięki. Obejrzę :)

Zawsze marzyłem by spróbować LARPa ale jakoś nigdy nie mam czasu/okazji :(

najtrudniej się wybrać pierwszy raz potem już leci z górki :)

is this Russian language?

nope, it is Polish.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66214.90
ETH 2997.95
USDT 1.00
SBD 3.73