You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czy tutaj ma szansę coś się udać? Zaproszenie do dyskusji nad poziomem wsparcia na polish

in #polish5 years ago

Jak wszyscy wiedzą nie było mnie tu przez 4 miesiące i powiem tak.. tak jka 4 miesiące temu tak i teraz CIĄGLE ktoś narzeka, robi afery, kłóci się albo wieszczy upadek steem. Zastanawiacie sie dlaczego niema więcej ludzi na Polish a nowi szybko obchodzą ? może właśnie dlatego ;P

Jaki dla mnie to żę powstają nawet jakies bzdurne inicjatywy jak drug wars czy insze to wciąz jest dla nas dobre ponieważ im więcej różnych rzeczy zostanie zbudowane na tokenie steem tym lepiej.

Co do wyglądu serwisu steemit mozan miec wiele do życzenia ale wydaje mi się że pprostu podejście do samego bloga utaj jest złe.. Powazni blogerzy powinni raczej tworzyć własnego bloga na prywatnym serwerze i podpinać go pod steem aniżeli liczyć na to że steemit doda customizacje i inne narzędzia itd a to dlatego że steemit idzie z mojego punktu widzenia raczej w kierunku portalu społecznościowego.

Bardzo popieram słowa @mmmmkkkk311 że powinny być możliwości udostępniania pisanych tu treści jednym kliknięciem na innych popularnych serwisach. nawet małe podrzędne strony maja często takie możliwości.

popieram też słowa @fervi odnośnie chciwości. Sam z reszta ostatnio o tym u siebie pisałem.

Jenak większośc tych rzeczy jest od nas niezależna. to co jest zależne to przede wszystkim mniej afer i narzekania! Osobiście mam wrażenie że w zeszłym roku na Polish było więcej afer niż w polskim sejmie a tu już samo w sobie powinno dawać do myślenia.

Sort:  

Narzekać można, a nawet trzeba o ile to narzekanie się czymś uzasadni. Jeśli jest źle to trzeba o tym mówić, bo jest to pewien sposób na okazywanie nastrojów w społeczności. Konflikty są czymś naturalnym, a życie polega na szukaniu konsensusu. Ważny w mojej ocenie jest kierunek. Każdy powinien mieć na celu dobro Steem, ale wizje powinny być różne i stanowić przedmiot dyskusji.

konstruktywne narzekanie jest oczywiście lepsze od marudzenia jednak moim zdaniem jeśli za dużo narzekamy to możemy pogrążyć dany projekt szczególnie jeśli nastroje wśród ludzi związanych z nim mają duże znaczenie dla jego sukcesu. Oczywiście sam narzekałem nieco na to i owo na Steemicie niemniej zawsze starałem się aby moje narzekanie było wstępem do opisania rozwiązania problemu jaki widzę.

Oczywiście rozumiem twoje stanowisko tyle tylko że moim zdaniem takie apele i dyskusje niewiele nie zmieniają jeśl ni są wstepem do czegś w stylu: "zobaczcie stworzyłem aplikację do łatwego promowania swoich wpisów na steem w popularnych portalach społecznosciowych" albo tez "...w związku z czym mam pomysł żeby..".

Zmieniają takie akcje jak robił @assayer z @grecki-bazar-ewy czy też wszelka działalność na steemie która pokazuje jego możliwości i przyciąga nowych chętnych.

A dlaczego?ponieważ np jak ja przeczytałem twój artykuł to przez chwilę przemknęła mi tylko taka niepokojąca beznadzieja i chciałem się zgodzić w 100% że steem upada ludzi niema i nigdy się nie przebije z dna. Nie moge ręczyć oczywiście za innych ale podejrzewam po wydźwięku komentarzy że wśród innych czytelników buduje się podobne przeświadczenie.

Takie artykuły maja tym bardziej wpływ na ludzi gdy piszą to osby rozpoznawalne na platformie które wniosły duży wkład.

Natomiast gdy mamy do czynienia z takimi projektami jak np pl-publikacje, to od razu serce rośnie i chce się jakoś do akcji dołączyć. Sam prawie nie zacząłem pisać ale poddalem się gdy po napisaniu artykułu stwierdziłem że mój poziom pisania nie dorasta do poziomu np takiej @wadera

Oczywiście nie zrozum mnie źle. Bardzo doceniam twoją działalność i uważam że robisz kawał dobrej roboty ale ten wpis postrzegam raczej jak produkt kiepskiego dnia słabości u wielkiego człowieka ;)

Ja też się wielokrotnie zastawiałem nad tym czy steem będzie klapą czy sukcesem.. nawet jakiś czas temu zainwestowałem pewną niemałą kasę która teraz jest warta 1/4 tego

Wiesz, mam cichą nadzieję, że ktoś zaraz wyskoczy i powie: Ej Barbie, gówno prawda! i wymieni mi dziesiątki powodów dla których nie mam racji i to wsparcie rzeczywiście jest. Oczywiście pl-publikacje jest super, ale zwróć uwagę na 2 aspekty: Organizowana jest przez małe konta, większośc nagród pochodzi też od małych kont. Promocją Steem zajmują się więc mrówki które przy wzroście wartości tokenu 2 razy dostaną 1000 zl zamiast 500, podczas gdy wieloryb będzie miał 200 tysięcy zamiast 100. Rozumiesz tę dysproporcję? Może zadziała reguła przekory i na bazie tego postu powstanie konkurs na polski projekt na Steem? Nie wiem osobiście najbardziej kibicuję Ewie i
dblog.pl

No tak ale na polish poprostu śa głównie małe konta.. ale wiesz.. nawet jak steem kosztował 4 złote to dla takiego amerykańca kupienie sobie 1000 steem to 4 razy mniejszy wydatek jak dla polaka ale i relatywnie 4 razy mniejszy zysk z postów. Wiec i więcej steem kupowały osoby z USA czy Niemiec itp. Chodzi mi o to ze relatywnie my widzimy jak zagraniczne posty zarabiają więcej oraz dostają większe wsparcie ale trzeba tez wziąć pod uwagę ze dla nich te sumy są relatywnie 4 razy mniej warte ;)

"Powazni blogerzy powinni raczej tworzyć własnego bloga na prywatnym serwerze i podpinać go pod steem aniżeli liczyć na to że steemit doda customizacje i inne narzędzia itd a to dlatego że steemit idzie z mojego punktu widzenia raczej w kierunku portalu społecznościowego." Pozwól że się z tym nie zgodzę. Znam wielu bloggerów i żaden nie zaczynał od prywatnego serwera. Zapewne żaden nawet by tego nie umiał zrobić. Zaczynali od platform blogowych. Dopiero jak zaczęli zarabiać i zaczęli myśleć o czymś nieszablonowym zainteresowali się innymi sposobami niż platforma blogowa a i tak żaden nie ma prywatnego serwera.

No moze w tym miejscu troch przesadziłem .. chodzi mi raczej o to żę na bazie steem może powstać jakiś projekt blogowiska.. z reszra ktoś coś takiego chyba juz próbował i pisał o tym tutaj.. tylko nie kojarzę kto to był.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63852.87
ETH 3135.82
USDT 1.00
SBD 3.83