Sort:  

Zasadniczo nie.

Zwróć uwagę, czy masz to zaznaczone w ustawieniach "SETTINGS"

bbb.JPG

Jeżeli to było zaznaczone i wciąż masz problem, to sprawdź w ustawieniach telefonu, czasami trzeba manualne ustawić, żeby aplikacja działała w tle.
Mam nadzieję, że ogarniesz to szybko i później będzie tylko zabawa :)

Zarówno jedno jak i drugie ustawiłem wcześniej,po przeczytaniu Twojego posta.Czyli to nie to.

Dla testów włącz aplikację, zamknij inne aplikacje na telefonie i przy włączonym ekranie poruszaj energicznie ręką przez około minuty (możesz pochodzić po pokoju z telefonem w kieszeni, tylko, żeby ekran był wzbudzony), a później powtórz to przy wyłączonym ekranie (możesz też włączyć apki, które zazwyczaj używasz w czasie marszów). Zaobserwuj jaka jest różnica.
Napisz jaki masz telefon i soft, to poproszę adminów Actifit o pomoc i poradę.

Ogólnie wszystkie inne apki mam zamknięte cały czas.Na aktywnym ekranie działa,na zgaszonym nie.Telefon to Honor 4x Android 4.4.2.Ogólnie dzięki za zainteresowanie i pomoc.

Nie ma sprawy.

"So about your phone, few things are recommended.
First you need to go to your batter settings, and ensure you have battery management manual for actifit, so that it can run in the background"

Czyli chodzi o to żebyś w zaawansowanych ustawieniach baterii, ustawił ręcznie wyjątek dla actifit, żeby mogło działać w tle.

No właśnie na samym początku tak zrobiłem i nic to nie daje.

If you also have the option on your android version to lock the app, it might also be helpful to do that. Lock icon looks like this

Screenshot_20190208_125351.jpg

Ja takiej opcji nie mam, ala mam Androida 9. Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, jaką masz wersję aplikacji Actifit, moja to 0.6.2, z wcześniejszą 0.5.xxx miałem również problemy.

Wersję apki mam taką jak Ty,a tej opcji z blokadą nie wiem gdzie szukać.Chyba dam sobie spokój.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63330.76
ETH 3090.95
USDT 1.00
SBD 3.80