Dziękuję :)

in #polish7 years ago

Jestem tu już miesiąc, nawet niecały bo dokładnie miesiąc wybije w przyszłym tygodniu, ale już wiem, że zostanę na dłużej. Miałem tylko tutaj czas od czasu poobserwować co się dzieje, ale polska społeczność steemit mnie wciągnęła. Udało mi się już napisać ponad 100 postów i zdobyć 23 obserwujących. Mam nadzieję, że z każdym dniem ta liczba będzie się powiększać ;)

Sort:  

Dawaj dawaj dawaj!! Cisniesz z tematem i jeden dzien dluzej!😀

No i bardzo dobrze, mnie też wciągnęło na Amen

:) Oficjalnie zostałeś Steemianinem :D

Witaj w klubie :)

Też mamy nadzieję, że zostaniesz na dłużej :-)

Kolejny przykład że steemit uzależnia. Kolejnych 100 (albo wiecej) postów życze

Nice! Your account is somewhat new so thanks for the introduction post. Have an upvote and keep on steeming!
When having a new account it can be hard to recieve big upvotes so maybe you want to try @MinnowPowerUp where you can earn up to 30% more steem power than just directly powering up! It's a subscription based daily upvote bot that draws its power from a delegation pool. I made this post to explain the system in more depth and show how I earn over $1 a day in upvotes.

Oby tylko naprawili błędy i częste powolne działanie strony, sama zaczynam coraz częściej korzystać z busy.org właśnie ze względu na to, że steemit często jest zbyt powolny. Mi też się podoba steemit i cała ta idea serwisu, ale jeszcze dużo jest do zrobienia, żeby faktycznie ten portal zyskał na sile.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61553.99
ETH 2881.27
USDT 1.00
SBD 3.54