You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zarobić na forku? O.o

in #polish7 years ago

Rynek tak nie działa. Tak jak powiedział Livermor 100 lat temu - rynek nie jest dobrym wujkiem, który robi to co my chcemy, on zawsze - prędzej czy później zrobi z nas leszczy.
To że przy pierwszy forku kurs zachował się tak czy tak nie znaczy, że będzie tak teraz. Tak samo z tym rebrandingiem (czy jak to się pisze) liska - to że kurs zachował się w pewien sposób w dwóch innych krypto o niczym nie mówi. To jest tak - widzisz, że Kowalski pije szklankę wody, siada za samochodem i ma wypadek i teraz patrząc na to stwierdzasz, że jak ktoś inny zrobi tak samo to też będzie miał wypadek.
Teraz może być tak, że cena będzie rosła, a dwa dni przed forkiem runie. Dlaczego? Bo nie ma znacznie co się dzieje tylko to gdzie idzie duży kapitał.

Sort:  

Wiadomo że duży gracz może namieszać i zawsze pójść w 2 strone. Ale pytanie brzmi czy wiecej osob po sprzedaniu BTC zainwestuje go w alty czy nic nie zrobi bo się boij o to że BTC leci na dół na szyje.

Ja tak na to nie patrzę. Ciężko opisać to w jaki sposób analizuję to co się dzieje na rynku, ale dla mnie liczy się to jak cena zachowuje się w danej strefie, a to kto jakie ma plany na inwestycje jest dla mnie bez znaczenia - to wszystko pokazuje wykres.

W takim razie jeśli można wiedziec co pokazuje wykres ? I jaką dzieki wykresowi zamierzasz przyjąć strategie?bold

Zależy który wykres. Na btc widzę otwartą drogę do 6000$ jeżeli coś się pojawi w trakcie to dopiero zobaczę, na razie nic innego nie widzę. Na razie skupiam się na eth i lsk, a bitcoinem nie zamierzam na razie handlować - dla mnie zbyt mały stosunek zysku do ryzyka.

Powiedz mi czy alty mogą jeszcze spaść np. Steem chcę dokupić, a nie wiem czy nie poczekać jeszcze

Kilka lat temu nauczyłem się jeden bardzo ważnej rzeczy - jeżeli coś jest nisko to zawsze może być niżej ;)
Jeżeli chodzi o mnie to ja bym steem rozłożył na dwie transakcje - teraz bym kupił i jeżeli by spadło to dokupił jeszcze po 0,9$

Też o tym myślałem. Tylko że ja nie kupuję od raxu BTC tylko gulden coin i dopiero wymieniam na BTC a on tak samo w dół leci, i tu jest problem

Jeśli mozna wiedziec co ci tam wykres na temat LSK mowi :-)

Jesteśmy w okolicach istotnego poziomi 4-4,5$, który jak na razie nie został przełamany i teraz dla mnie jest dobry czas do zakupów. Jeżeli by zszedł poniżej 4$ to dla mnie spadałby dalej.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67780.64
ETH 3792.48
USDT 1.00
SBD 3.63