TemaTYgodnia#12 - Jak uratować komuś życie

in #polish6 years ago (edited)

Tak się zastanawiałem co jest moim największym sukcesem, osiągnięciem czy to sukces zawodowy, pieniądze, podróże, sukcesy sportowe. Na początek właśnie zastanawiamy się nad tymi banalnymi kategoriami obrzucani wszędzie, że to właśnie jest sukces. Po niedługim czasie jak się zastanawiałem o czym się z Wami podzielę doszedłem do wniosku z czego tak na prawdę jestem dumny.

Żyję dzięki Tobie

Od tego wydarzenie niedługo minie dwa lata, ale co się stało? Około godziny 23 przychodzi do mnie koleżanka i mówi, że ma problem. Zaczęliśmy rozmawiać, powiedziała o co chodzi, ale i tak przez większość rozmowy płakała. Skończyliśmy rozmawiać w środku nocy, a potem było tak codziennie przez jakiś czas. Nie chcę tego jakoś dokładnie opisywać bo sprawa bardzo prywatna, ale na koniec powiedziała, że nikt jej nie był w stanie pomóc, że była u psychologa, psychiatry i pewnie gdyby nie ja do by popełniła samobójstwo.

Pewnie sobie nie wyobrażamy jakby to było jakby ktoś z naszych znajomych odszedł, a czasami wystarczy tak niewiele. Potem sobie uświadamiamy, że pieniądze czy awans w pracy się nie liczą tak jak życie drugiego człowieka.
photo-1500644970114-4ff3c3dfb61f.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61553.99
ETH 2881.27
USDT 1.00
SBD 3.54