Wracam po krótkiej przerwie

in #polish6 years ago

Ostatnio bardzo dużo się u mnie działo i niestety miałem chyba jakąś dwumiesięczną przerwę od steemit. Jednak powoli wszystko się unormowało i będę mógł dalej się normalnie udzielać, a mam nadzieję, że jeszcze bardziej niż wcześniej. Tak sobie przez ostatnie kilka dni obserwowałem co się dzieje w naszej polskiej społeczności i albo mi się wydaje albo rzeczywiście jest coraz więcej nowych postów i użytkowników i jakoś kurs steem poszybował ostro do góry. Teraz już lecę na trening, zapisałem się na 120 kilometrowy bieg więc trzeba zabrać się ostro do pracy, a jutro już kolejny wpis.

kris94

Sort:  

Witaj, długo cię nie był z nami.

O stary, co tu się teraz dzieje...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64