You are viewing a single comment's thread from:

RE: Po co Ci ta broń? Czyli odpowiedź na pierwsze pytanie które zadaje mi każdy, gdy tylko się dowie, że mam pozwolenie na broń i szafkę pancerną z małym arsenałem w domu.

in #polish5 years ago

Szacuje się, że Polacy mają 200 tysięcy czarnoprochowej broni, szkoda że dostęp do tej normalnej jest ciągle zabroniony. Jest to oczywiście działanie celowe i nic się raczej nie zmieni (chyba, że na gorsze, np. zabronią czarnoprochowej). Dzięki za ten wpis.

Sort:  

Nie jest zabroniony, ja jestem tego przykładem, ale przepisy są chore. Ludzie udają sportowców i jeżdżą na jedne zawody rocznie, albo kolekcjonerów i kolekcjonują jednego glocka. Aczkolwiek każdy posiadacz i każda sztuka broni to jak pisałem praca u podstaw i pokazanie rządowi i ludziom, że to zupełnie normalna rzecz.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68586.22
ETH 3911.83
USDT 1.00
SBD 3.63