You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs #pl-filmy - te filmy mogę oglądać ciągle - Harry Potter

in #polish6 years ago

Harry Potter to najlepsza książkowa seria jaką dane mi było przeczytać. Chociaż filmom sporo brakuje do nich, to i tak można je oglądać z przyjemnością.

Ja miałem tak samo jak Ty, że Syriusza sobie całkiem inaczej wyobrażałem. Ten z filmu za bardzo mi przypominał włóczęgę, żeby nie powiedzieć żula... Spodziewałem się, że będzie miał bardziej tajemniczy i mroczniejszy wygląd (i będzie wyglądał na kogoś silniejszego). Ale jakoś się przyzwyczaiłem do niego.

Sort:  

Dla mnie to on przede wszystkim był za mało przystojny, bo w książce ciągle ta cecha jest podkreślana, więc czekałam na to. Ale to w końcu Gary Oldman, wielki aktor, więc może to jednak kwestia gustu. ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88