You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zmieścić godzinę w 15-tu minutach?

in #polish5 years ago

To teraz zastanów się ile czasu marnowałeś w pozostałe dni kiedy wstawałeś o 4:35? Warto pomyśleć nad ustawieniem jednego budzika na 5:20 i z głowy :) już sam sobie dowiodłeś, że potrafisz się wyrobić :)
Ja w miesiącu zazwyczaj mam sześć dziennych zmian (co 10 dni 2 dzienne zmiany) i wtedy muszę wstać około 6, przyznam, że nie jest łatwo

Sort:  

Wstając wcześniej ma się czas na spokojne wypicie kawy i przygotowanie się. Ciężko tak w nerwach żyć 😁 Raz nawet udało mi się wstać dokładnie o 6:00, ale to już zadzwoniłem, że się spóźnię 😋

Z tym wstawaniem na rano jest tak, że jakby człowiek miał cały czas tak pracować to by się przyzwyczaił. Ja mam te zmiany co 3 tydzień i przez to też nie jest łatwo no i ogólnie nie lubię tych zmian.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62847.73
ETH 3173.47
USDT 1.00
SBD 3.80