You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zdarzyło to się... 219 lat temu. Czarnoskóry niewolnik wygrywa na loteri

in #polish6 years ago

Jeżeli jesteś w posiadaniu bardziej rozbudowanej wiedzy na ten temat, lub uważasz artykuł za kłamstwo, to oprócz wrzucania takich komentarzy możesz sam napisać artykuł, który zgłosisz do #tematygodnia jako riposta.
Jak slusznie zauważył @herbacianymag "wspomagałem się na materialach z Wikipedii" a nie pisałem na podstawie Wikipedii. Łatwo mozesz to sprawdzić porównując post z materiałem o Denmarku z Wikipedii.

Sort:  

Pisanie na podstawie Wikipedii bez weryfikacji źródłem i pchanie się z tym do ludzi świadczy albo o arogancji albo o celowym działaniu. Już jest jeden taki co napisał książkę, która poszła w świat - nazywa się Gross. Nowy standard w dziennikarstwie i piśmiennictwie historycznym :) Ja nie wiem gdzie wy chodziliście do szkół, ale nawet w liceum nie można było korzystać z Wikipedii, która nie różni się niczym od jakiegoś bloga w internecie i każdy wiedział dlaczego.

Skoro tak dużo czytasz to polecam zacząć od tej książki-podręcznika, bo w pędzie za prawdziwą wiedzą może tę książkę przeoczyłeś.
9788389807113.jpg

Będzie pisał o czytaniu ze zrozumieniem, a będzie psiał wypracowywana, za które gimnazjalista dostałby pałę, bo WIKIPEDIA TO NIE ŹRÓDŁO :) - odwracanie uwagi. Brak słów. Może zatrudnij się w Onecie?

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69428.61
ETH 3688.87
USDT 1.00
SBD 3.36