2 miesiące bez steemit

in #polish5 years ago

Mam przerwę od steemita - za 10 dni będzie już 2 miesiące. Ten wpis jest tak jakby przerwą od przerwy.

Dlaczego mam przerwę? Zaczęło mnie męczyć już to wszystko co tutaj się dzieje. Czytanie, czytanie, czytanie. Cały czas inne treści, bez uporządkowania, bez podziału tematycznego. Po prostu zwiedzałem po kolei, jak leci - z góry na dół większość wpisów znajdujących się w zakładce "Strumień". Czytanie, up-vote, czytanie, up-vote... Raz na kilka dni własny wpis.

I tak funkcjonując, doszedłem do miejsca, w którym nastąpił "opór materii" - steemit stał się zbędny. Już nawet myślałem o oddelegowaniu całego mojego Steem Power jakiejś osobie, która najbardziej będzie zgodna z moimi poglądami. Póki co pomysł nie doczekał się realizacji. Ale jeśli ktoś mnie przekona, tutaj w komentarzach, to może nawet dzisiaj poleci delegacja...

Powiem Wam, że bez steemita jest życie. Na prawdę. Nie ściemniam. Często wystarczy spojrzeć za okno.

Sort:  

Mój mózg rozwalony. Czy Ty właśnie napisałeś, że za 10 dni będzie dwa miesiące bez steemit? I napisałeś o tym na steemit? Nie chcę Cie smucić ale nie dałeś rady :)

Nie jestem alkoholikiem, już dwa miesiące nie piję.... ale nie pod rząd.

Wiesz, że steemit, to tylko interface do przeglądania zawartości sieci STEEM ?
Może spróbuj jakiegoś innego np steempeak.com, można tam dodawać tagi do zakładek i może przeglądanie stanie się przyjemniejsze.(hasła i loginy te same)
Jeśli jednak to nie pomoze, to możesz podpiąć się pod trail (np steemauto.com) podpinasz się pod czyjś sposób głosowania i zarabiasz jakieś tokeny z kuracji (czyli za głosowanie)

Ja bym radził zaglądać po prostu rzadziej, bez ciśnienia, że musi to być codziennie, co tydzień... Sam jestem dość nieregularny jeśli chodzi o aktywność tutaj. Nie jest to reddit jeśli chodzi o wygodny podział tematów, ale można spotkać interesujące osoby, artykuł, dyskusje, i na poziomie wyższym niż przeciętny w sieci (chyba).

Hello @lokibalboa! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62521.03
ETH 3025.04
USDT 1.00
SBD 3.97