You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak przyśpieszyć działanie Każdego telefonu z Androidem? | Prosty Trick

in #polish6 years ago

Ja kiedyś kombinowałem z wymuszaniem renderingu GPU. Telefon działał szybciej, ale jednocześnie szybciej bateria "znikała". A ponieważ mam Galaxy S6, z czymś co baterią nazwać nie można (bo trzyma może 12-14h), to jest to uciążliwe ustawienie. Całe szczęście, za miesiąc lub dwa zmieniam na S9 i się skończy ;)

Sort:  

mam s9+ tam bateria tez nie jest super....

Z tego co mówiłeś w recenzji S9+, nie oszczędzasz baterii a mimo to jest w stanie wytrzymać nawet do 1,5 dnia. Dla mnie to super wynik jeśli porównam do mojego S6. Tak jak pisałem, mój telefon trzyma pół dnia zaledwie... Z tego powodu w pracy postawiłem sobie ładowarkę bezprzewodową i telefon cały dzień na niej leży, dzięki czemu nie rozładowuje się nim pójdę spać. Co innego w weekendy.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68988.65
ETH 3774.14
USDT 1.00
SBD 3.43