Moja aktywna niedziela.

in #polish6 years ago

Hejka, dziś przychodzę do Was z kolejnymi zdjęciami z dzisiejszej wycieczki rowerowej. Dzisiaj udało mi się zrobić kilka fotek małemu zaskrońcowi i to o nim troszkę wam opowiem. Dodam też, że nie jestem specjalistką i nie jestem w 100% pewna, że to mały zaskroniec ale zanim go przegoniłam z jezdni w celu uratowania mu życia zdążyłam mu cyknąć kilka fotek. No to nie przedłużam i zapraszam do zapoznania się z informacjami które udało mi się zebrać na temat tego żyjątka. Jest to wąż niejadowity, jeśli poczuje zagrożenie, to udaje martwego, lub wypuszcza ciecz o nieprzyjemnym zapachu. Podobno są łagodne i nawet gdy weźmie się ich do ręki, to nie kąsają, mimo to ja bałabym się wziąć go do ręki.:) Zaskrońce mają też swoich naturalnych wrogów. Dorosłe osobniki niekiedy padają ofiarą m.in. bocianów i czapli, a jaja zaskrońców mogą zjeść szczury, ptaki i kuny. Młode zaskrońce żywią się kijankami, dżdżownicami i małymi rybami, a dorosłe osobniki gustują w żabach, rybach i małych gryzoniach. Zapraszam do oglądania zdjęć


Nawet jeśli jesteście pewni, że ukąsił was niejadowity zaskroniec udajcie się do lekarza ponieważ transporty z zagranicy przywożą nam masę podobnych jadowitych gadów.

Sort:  

Po pierwszych 28 km rowerem w tym roku doskwiera mi brak snu więc proszę z góry wybaczyć cięty język. Wchodzę na steem, widzieć ciekawe zdjęcie zaskrońca. Po chwili tytuł artykułu. Ciśnie mi się na język "widzę ktoś żonę że sobą na spacer wziął" a jednak nie. Autorem postu jest ciekawa kobieta.
I tak o to poległem w przedbiegach 😀


miłego tygodnia życzę Autorko😊

Ja wzięłam rodziców na rowery.:) Dziękuję i nawzajem życzę miłego tygodnia 😊

Ja ostatnio napotkalem padalca lecz to nie wąż tylko jaszczurka :-) Zdjęcia ładnie wyszły , jakim aparatem robiłaś ? :-)

Zdjęcia robię telefonem samsung galaxy s7 :)

Bardzo ładne fotografie.... Pozdrawiam Serdecznie ;)

Dziękuję bardzo :)

bardzo fajny wunsz ,tak wiem wiem ze to nie żmijka.

Dziękuję 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67